2016年4月27日 星期三

去旺角酒吧街 唔係淨係飲酒嘅

年輕時經常踏足嘅旺角酒吧街,原來多咗唔少好野食!
朋友介紹下,唻到Channel 3 Tapas Bar & Restaurant聚一聚,食飯之餘亦淺嚐一杯。
估唔到食物質素幾好喎!

坐底先叫杯「益力多」(!?)


SORRY! Bar飲益力多咁爆?no la!其實呢杯係叫做Sweet daycocktail~帶有乳酸味,係有d似益力多嘅~~

女人總心大心細,所以叫多幾款小食慢慢吃~

炸樹皮伴松露


店員推介~亦成為了4款小食中嘅最愛!賣相特別,用上酒樽作盛器,用來呃like喲。
樹皮其實是炸菇片,片得超薄且份量很多,放得滿滿的食極都食唔哂。


炸菇片炸得金黃,加上松露鹽及松露嘅獨特油香,極度惹味同停唔到手,必點推介,飲啤酒一流!

西班牙乳豬仔



初初以為是豬頸肉d friend,上碟後連擺碟都咁吸引。
有點像mini burger,乳豬仔被青瓜及麵包包著。乳豬仔皮脆肉嫩,青瓜減輕了乳豬仔嘅油膩感,麵包微烘。味道不錯,不過有點難拿上手,所以食食下我係拆件食嘅。

西班牙炸奶糊

很特別的名字,叫來試試是什麼東東~炸得金黃色已很吸引(我鍾意食熱氣野)
切開一半,見到餡呈少少杰身咗,除了以奶糊作餡外,亦加入了菇類。充滿奶香及菇的香味。不錯不錯。

忌廉芝士煙三文魚波

煙三文魚將Cream cheese包成波波,份量是一口小吃~這配搭係絕配組合~而且細細啖可過下口癮又可以試多d其他野~

意大利寶盒

基於好奇心之下點嘅~
打開寶盒就見到4finger food,包括車厘配芝士、煙三文魚青瓜卷、parma ham 及辣肉腸多士。想食少少野、飲下野,過下口癮嘅選擇。

德國蜜汁燒豬手


招牌菜一定要叫,果然無點錯~原隻燒豬手上台,好浮誇!
幾個女人仔好懶,所以店員幫我地切開。

豬皮燒得金黃香脆,肉質依然juicy嫩滑,燒過後嘅豬手,油份被逼走了唔少,無咁油膩。加上皮脆肉嫩又燒得可口,推介!

蘋果木煙燻香煎石班柳伴什菜沙律

初初上枱時以為送錯,原來這是造型之一。
上枱時係我地面前打開煙斗,燻煙除除升起。

被蘋果木煙燻香過嘅石班柳帶有木香,加上石班柳啖啖肉,亦非常嫩滑,唔食魚嘅我宦覺得很不錯!

總括唻講,成餐飯幾好食,賣相特別但食物質素高,如果想約朋友happy hour直落唔想走唻走去,呢度係一個好選擇!

P.S. 9點左右會較暗燈,留意喲~

Channel 3 Tapas Bar & Restaurant
九龍太子通菜街228號地下

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...