2016年2月19日 星期五

The FACE inc ★Eye Lift 鑽石眼眸精華★30秒急救精華★

新年四出團拜,幾個月無見嘅朋友除咗讚我修身修得快外(SORRY,太自戀了...) ,下一句就係心痛咁話「黑眼圈大咗。」要令朋友擔心,真係過意唔去。但無計,人奶媽晚晚餵夜奶,好耐無試過連續訓超過4個鐘~

早前出席了一個新嘅品牌The FACE inc嘅發佈會,推出嘅革命性Eye Lift 鑽石眼眸精華,更可做到30秒急救效果,聽完我即刻叮一聲呀!



The FACE inc主打醫學護膚產品,利用突破性科技研製產品。其獨家高濃度活性成分,致力改善粉刺、暗瘡、色素沉澱、疤痕、細紋和皺紋等各種肌膚問題,全面改善肌膚健康。

最特別嘅係,The FACE inc建立咗Dr Rei網上診室。能快速準確咁了解你嘅皮膚狀況及真正需要。完成個人諮詢同分析後,系統會跟據你嘅個人生活、習慣同皮膚類型,度身訂造一系列最適合嘅的護膚套裝。

當日The FACE inc嘅代言人黃芷晴小姐同我地分享用後感,更親身示範產品嘅使用方法。


一盒 Eye Lift 鑽石眼眸精華 共有16支,獨立包裝可以保持新鮮度,每支大約用 2-3 次。

使用方法簡單,每次開新精華時,先將瓶身同針啪開,再將支針係另一邊推入。

頭2次較易推入,最後一次就要大力D或者要借力啦!
因我問題嚴重,所以份量用多D~

採用野生大豆萃取物、活膚成分Perfeline、天然的抗氧化劑維他命C、活胜肽等。搽上眼周肌膚後,再用指腹輕按,大約30秒左右,會FEEL到眼周肌膚有緊致感。近鏡一睇,膚色嘅亮澤感很提高了。

連續使用幾日,覺得效果也不錯呀,就算晚晚2點幾訓,對眼都未至於太恐怖呀!



如果連續使用30日,每日兩次,更可達至改變膚色、緊致肌膚、減輕浮腫、淡化黑眼圈,同時撫平細紋嘅效果。等我再努力多一排,希望對眼快D唔好咁熊貓啦!





謝謝收看~請多多指教喲~
試用及相關資料由品牌提供

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...