2016年2月4日 星期四

銅鑼灣美味的泰北菜★18巷泰國餐廳★

食泰國野,點數都數唔到去銅鑼灣。
最近終於俾我搵到間多野食、有特式又好食嘅泰國菜,仲要係泰北菜!

大肚後好少食泰國野,BB出世後第一次食,大叫特叫!(加上人奶媽真係成日肚餓)

泰式鮮蝦刺身


生蝦刺身真係MUST HAVE 菜式,如果唔係就形住爭D野咁。
新鮮、爽口、彈牙不特止,醬汁都好重要!分別配上紅綠辣椒,真係幾辣!

泰東北冬蔭清湯(石斑)



第一次飲冬蔭清湯,用上小鐵鍋上KEEP住溫度,好開心,最怕飲飲下變凍湯,份量亦夠4個人飲。同一般冬蔭唔同,酸味比辣味重,惹味開胃之作。

石斑份量亦多,兼且非常爽口。


泰東北特式NHEAM豬軟骨


材料好多變化嘅菜式~
有炸豬軟骨、花生、生菜及蔥、青辣椒仔、薑粒等配菜。可自由組合或變生菜包亦可!
細細粒的豬軟骨炸得非常香口,味道帶點點嘅南乳味。將豬軟骨跟花生、青辣椒仔及薑粒放上匙更一啖放入口,味道香濃嘅豬軟骨跟微辣嘅薑同好辣嘅青辣椒仔混合,辣味直衝上腦!勁正!!!
呢碟絕對係會食上癮嘅菜式!

秘制黑椒豬手



店員介紹係新菜式,坐月期間愛上咗食豬手嘅我即點!
豬手好大份,有一刻老公好懷疑食唔食得哂….
豬皮似係燒過,變得金黃色,大部份油份被炸咗出唻,唔會過份油膩。
肉質頗嫩亦有有油香,豬皮燒得香口脆身,配上秘制黑椒汁,非常惹味!值得推介!

泰式軟殼蟹鮮胡椒炒墨汁意粉



本來想叫我最愛嘅炒金邊粉,但見到呢個fushion意粉,貪得意叫咗,但又幾好食!
兩大隻軟殼蟹炸得脆身香口,啖啖肉食得好過癮,而且始乎脆漿亦有調味,唔係就咁炸就算。炒香嘅墨汁意粉非常爽口彈牙,正!最怕煮得淋哂嘅意粉。


最後點少得甜品芒果糯米飯,芒果清甜,絕對是完美句號!


18巷泰國餐廳
銅鑼灣世貿中心1302B

謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...