2016年2月1日 星期一

★ATOPALM★韓國No.1嬰幼兒品牌

作為新手媽媽,俾BB用嘅任何產品都會小心考究,以免佢受刺激。
BB肌膚特別幼嫩,近月天氣時潮濕時乾燥,樂樂嘅皮膚亦有如天氣一樣飄忽。
再者,BB皮膚一受刺激,就容易泛紅、痕癢唔舒服所以對於用在樂樂身上嘅產品都會小心考究。
最近,收到了在韓國一直深受媽咪愛戴嘅No.1嬰幼兒品牌–ATOPALM,樂樂同我嘅用後感都不錯喲!

用上嘅,分別係
嬰幼兒洗髮沐浴露 Top to Toe Wash (HK$179@300ml)


嬰幼兒舒緩霜 Derma Soothing Cream (HK$149@60ml)


溫和洗髮露 Mild Shampoo  (HK$179@300ml)

ATOPLAM以突破性專利技術 – MLE®研製出獨有嘅Ceramide-9S,能啟動肌膚防護系統,提升肌膚防禦力,免受外來刺激傷害,全面呵護敏感、乾燥肌膚,連孕婦及嬰幼孩的幼嫩肌膚都可使用。
嬰幼兒洗髮沐浴露 Top to Toe Wash (HK$179@300ml)


樂樂仲細,所以沖涼時建議用二合一產品,咁可以縮短沖洗時間。而呢支嬰幼兒洗髮沐浴露就由頭到腳都用得。

而且親身示範佢嘅不澀眼成份,點試?咁試?

直接摔上眼都無野~~
所以好安心用喺樂樂身上呀~~~

洗頭時直接用喺頭髮度,好容易就揉出泡泡,LIKE! 同BB洗頭最緊要快而溫柔嘛~



(媽媽太自戀,容許我POST多幾張樂樂嘅相,哈哈~)

泵裝加安全鎖設計,對於要單手托仔,得單手運作嘅媽媽,呢2個設計非常好!
方便提取同唔會倒瀉!!任何減低麻煩嘅東西都係媽媽最愛!

沖涼嘅,我就會將佢倒落水中,因樂樂還未懂坐,所以做唔到建議嘅直接搽上身呢~ 

用上MLE®專利成分,性質溫和、安全,深層滋潤膚質之餘亦有效平衡肌膚pH值,不刺激肌膚。
鍾意佢無加入到香料,我用得好放心呢!
用後,頭髮跟皮膚都好乾淨~而且因產品有馬齒莧、甜杏仁油同積雪草,可保濕、滋潤及柔軟肌膚,係冬天用都唔怕!

沖完涼,樂樂表示好舒服,心情大好~~


沖涼或換片後,搽CREAM係pat pat度係指定動作!
一路都用開凡士林,臨瞓前會搽厚d,過夜會泛紅。
但自從收到嬰幼兒舒緩霜後,全日都轉用嬰幼兒舒緩霜啦~特別係臨瞓前。

嬰幼兒舒緩霜 Derma Soothing Cream (HK$149@60ml)


通過MLE®專利技術修復嬰幼兒肌膚的天然屏障,改善敏感膚質,能舒緩因長期使用尿片所引起嘅皮膚過敏問題。維他命B5及馬齒莧可柔軟及保濕肌膚。全面呵護嬰兒的幼嫩肌膚,肌膚過敏發紅的成人或孕婦亦可使用。
份量唔駛太多,推開後有d似爽身粉液,需要推多幾下先會吸收哂。
用大腿做示範,可惜我家少爺最憎搽CREAM,猛烈掙扎ING


而家每一次換片後都用,下一次換片時見到pat pat 無泛紅。就算訓過夜唔換尿片,都唔會引起尿布疹,咁我唔駛再半夜起身換片,勁開心。
仲有呢支溫和洗髮露 Mild Shampoo (HK$179@300ml)


天然成份唔會刺激,更係最接近皮膚pH值的弱酸性洗髮露。保護和強化敏感頭皮、平衡pH值,維他命B5給頭皮和頭髮提供最佳營養,修復因刺激而引起嘅頭皮敏感同頭髮問題。大人同小朋友都岩用。

生完bb後頭髮特別脆弱又成日甩,用上呢支mild shampoo,無咁刺激頭皮呢!

先起泡後洗頭,雖然佢既泡泡唔算多,但洗完後亦感覺乾淨呀!

洗完頭柔軟度提升,gel 頭都差d gel 唔起呀 :)

(如有頭皮屑請輕柔按摩頭部5分鐘後以清水洗淨效果更佳)


想幫bb入手,或頭皮比較敏感嘅,可以選擇呢個新嚟港品牌呀!
屈臣氏獨家發售
https://www.facebook.com/atopalm.hk/
謝謝收看~請多多指教喲~
試用及相關資料由品牌提供

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...