2016年2月20日 星期六

BB展 攻略 (第一日19/2去嘅)

樂樂4個幾月,開始要準備加固 所以我今次既target係加固食具,牙膠,咬咬樂同消耗品如濕棉,濕紙巾~
今次係hall 3F,雖然細左,但大6人少左,想買嘅牌子都有,所以都值得去。


Free samples :Must go booth

美素佳兒送食飯衫,我上年已登記,所以收到sms,或買書仔,一張coupon 換一件。

條龍好長,兜左一個圈,但去得好快,話排9個字結果9分鐘拎到。

惠氏有兩條隊排,上網登記咗先同埋要電話登記。

已登記咗條隊會短d,15mins 左右。贈品係學習杯。
美贊臣條隊去得好慢,排咗大半個鐘,但值得去!!
都係要電話登記,加關注wechat
記住先做齊呢d野。未登記嘅媽媽記住影低出世紙copy或懷孕證明。
贈品係尿片墊+圍巾飯兜,另外有凡士林,J&J 濕紙巾同shower gel。
遊戲區是拎食物盒,“玩一次就有一個“,你懂的。
最後影張相就有cookbook啦!

卡洛塔兒每日限800籌,要like fb + 書仔coupon+做問卷,贈品有隻幾靚嘅碗仔。我無書仔加好似排好耐,最後無排到。想要嘅媽媽記住一入場就去排。



雪印牛油芝士個counter,抽扭蛋,可無限排,亦排得快,只要like fb就得。

買野分享樂樂近排勁流口水,所以要買咬咬好樂同牙膠。

Kidsme (booth N11-12)
去咗Kidsme booth, 勁多人睇,d 野又平,我買咗呢幾樣,都係3百幾。

買230 果set ,會自動減左10蚊。即場入會送牙刷。
牛牛pattern呢個,可造成雪條俾樂樂咬。
思詩樂
好抵,我掃咗600蚊野走, 買滿$500免費送貨。
買左10包乾棉,3包洗衣液,6包bottle cleaner, 退熱貼,即棄圍巾


好多人讚好用嘅arau,但因唔夠思詩樂平,所以無買到。

仲有其他立雜野。
Chuchu 奶樽 $278 4個

booth : Comical Kids Land (booth E09) 
咬咬巾 $100/ 2 個

Brother Max (booth E10)
口水肩連咬咬巾,又靚又好用!

總括嚟講,都幾好行同抵買,值得去。
謝謝收看~請多多指教喲~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...