2016年2月13日 星期六

★必試Jar-Lato同臘味雞蛋仔★Oddies★

新年前係新抱一年最忙嘅日子,又要準備過年、又要買禮,仲要執屋同準備仔仔嘅新年裝。近年指定動作都係去上環買海味,今年仲要揹埋仔仔去,然後番南區見爺爺嫲嫲。買完海味人都散...同老公講我要食雪糕,就索性去歌賦街搵雪糕食!(我知好遠,但反正都行左幾個鐘,為左慰勞下自己,幾遠都要去!!!)其實係因為知道Oddies喺歌賦街開咗新分店,點都要搵個藉口唻食啦~哈哈~

呢間分店有位坐,可以慢慢嘆~裝修亦好舒服~


  
雪糕款式好多,淨係handmade gelato都有十幾款,最特別係有薑味雪糕~~





另外更有中環店獨有嘅新口味Jar-Lato,



心大心細唔知點算時,店員話可以叫一個Jar-Lato,上面再加一球雪糕~~超開心,即叫!


Jar-Lato共有4款,我點了coffee break,上面再加一球薑味雪糕。



薑味雪糕薑味濃、微辣,仲食到一d細細粒嘅薑。gelato依然好滑,慢慢食又唔會溶得快。
Jar-Lato係個人心水推介,賣相吸引,而且勁大杯,成個玻璃樽咁多嘅雪糕呀!!



係食完薑味雪糕後開始食都未溶~
coffee break內有超香濃嘅咖啡gelato,一層層由唔同餡造成嘅Layer,分別有toffee餡、brownie同焦糖脆粒,味道有d似樂家杏仁糖無咁甜版~


我食雪糕就已經飽啦,老公揹住仔仔唔方便食雪糕,叫咗呢度另一推介嘅雞蛋仔 - 臘味雞蛋仔!!!

拎上手已經好香,料亦豐富~內有粒粒臘味,蛋味香濃,真係估唔到臘味同雞蛋仔係match嘅!!


好彩堅持要行過唻食雪糕,食完勁開心~~又可以繼續搞新年野啦!

謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...