2012年12月6日 星期四

向上刷,向下刷!NO! 係3D 立體旋轉刷!



來個小統計,請問有幾多人用手動牙刷、有幾多人用電動牙刷?
先表態,我係最近由手動牙刷轉軚用電動牙刷嘅~

之前都有試過用電動牙刷,總形住刷得唔乾淨。
但最近用上嘅電動牙刷,潔淨效果非常不錯喲~
尤其係身為咖啡精嘅我,潔淨效果對我棚牙好有幫助。

它就是Oral-B Professional Care 1000充電電動牙刷!



喜愛Oral-B Professional Care 1000充電電動牙刷嘅原因,因為佢輕巧慳位、慳電、設計細心。


牙刷身型纖瘦,係洗手間中佔位不多。
 

電量十足,首次叉電足17hr後,近乎2星期唔駛再叉電,比起以前用嘅更方便快捷,唔駛成日記住要叉電。



設計細心位呢? 備有由Oral B專家推薦嘅增壓力感應燈,


 刷牙太大力時,感應燈便會馬上亮起,提醒自己要輕力d,以免整損牙肉。


 早前,更受邀出席「shemom.com x Oral-B 全方位閃亮牙齒工作坊」,



 了解更多有關Oral-B Professional Care 1000充電電動牙刷嘅小知識,希望可以過一個「雪白牙齒聖誕」啦~

活動當日有專業Dental Hygienist (牙齒衛生員) Eunice向大家講解牙齒護理心得,獲益良多呢。


先介紹Oral-B Professional Care 1000充電電動牙刷嘅特色: 
- 1種刷牙模式 : 潔淨



- 每分鐘左右轉動8,800 & 前後震動40,000 (即鐘擺轉動方式)

 
- 備有壓力感應燈
 
-          可去除表面咖啡跡或茶跡,對咖啡精嘅我非常有用。
-          30秒,速度會自行減慢一下,令你可計住自己刷左幾耐~~

做到潔齒同時護齒嘅功效!

而配備嘅刷頭是彈性杯型刷頭,具備2潔淨效果,嘅可預防牙周病,亦可去除頑固牙漬。

  


Eunice更提示我地,要徹底清潔牙齒,刷牙有幾種手法。


分別係:咬合面、牙齒內側及外側,每隻牙上停留3秒。
方可達到潔淨效果。
而刷牙時最少需要刷2分鐘。

另外,Eunice亦提醒,使用牙線及漱口水亦不能少。 
牙線有數款可供選擇,記緊睇清楚自己係咪敏感牙齒呀~

 
漱口水,當然要用Oral-B ~ XD


為左令我地更真實地睇到Oral-B Prof Care 1000跟手動牙刷嘅潔淨效果比拼。

大會準備了簡單嘅小遊戲~
準備了2碟波子以模仿牙齒。



然後派左Oral-B Prof Care 1000充電電動牙刷跟手動牙刷俾我地,分別用佢地唻刷乾淨D波子。

 
我地分別刷完後,得出嘅結果係:
藍子波子果組贏!


當然啦,Oral-B Prof Care 1000充電電動牙刷嘅3D立體潔淨功能可是非常厲害嘅。
 

另外附上一d護齒小貼士﹕
1. 定期更換刷頭,通常3個月,不過香港天氣潮濕,2個月更換一次亦可。
2. 每天用牙線清理牙罅,刷牙後用埋漱口水更好
3. 記得定期檢查或洗牙,最理想係每半年一次。

活動尾聲,更有特別嘅DIY聖誕卡環節呢~

一堆精美漂亮嘅小裝飾~ 而且更教我地做3D牙呢~
大家一番努力之下~
獨具個人風格嘅Oral B DIY X’mas Card就完全啦~~~~~ 


嘻嘻~~ 朱迪無咩美術細胞,獻醜了~ 
經過大會嘅講解,牙仔就成了3D POP UP~ 更會360度轉動喲~~
很可愛~~
就跟Oral-B Prof Care 1000充電電動牙刷一樣呢~~

附上跟得意咀仔嘅即影即有合照,今年男友有我DIY 嘅X’mas Card~~ HAHA


 沒藉口投訴我無心思吧~~XDDD~

 更發現這可愛hand drawing呢~~^^ 很有心思喲~




介紹完工作坊,當然不能不介紹真人示範啦!

<以下係肉酸刷牙照,凡進食中者,慎入>

開箱,會見到以下硬件:


 Oral-B Prof Care 1000、charger、說明書、que card

開始使用後,就來個 朱迪自行做嘅性價比小比拚啦~
雖然Oral-B Prof Care 1000HARD COST 相對普通手動牙刷較貴 ($519連一支刷頭),但仍然有不少優異地方。

1)    牙膏份量:平均用Oral-B Prof Care 1000嘅牙膏份量 比起 平均用手牙刷嘅牙膏份量,大約係少2/3Prof Care 1000:勝!





 2)    換牙刷時間:手動牙刷同Prof Care 1000刷頭同樣建議每3個月1次。結果:平手。

3)    牙刷數量:手動牙刷每人一支,但Prof Care 1000只要換上刷頭就可每人一支了,普通潔淨刷頭平均計$2X一支。結果:始乎手動牙刷略勝一籌
4)    潔淨度:Prof Care 1000比起手動牙刷有2倍潔淨效果。 

先睇一睇身為咖啡精嘅朱迪嘅前後圖。




<嘔心相,慎睇>




牙刷震動好似好強烈咁,但唔會痛或唔舒服。
刷牙後,會發現牙齒白左少少,同埋感覺牙齒表面也很乾淨左

用上一星期後,牙面明顯轉白,連笑都笑得開心D
Prof Care 1000:
5)    有效去除污垢,變相係牙嘅洗費上少左。
Prof Care 1000:

 
6) 更設有2年有限保修,有咩問題都有專人跟進~



總括而言,幾個方面已見到Oral-B Prof Care 1000比起手動牙刷好,既方便又有更好潔淨功能,更可為牙齒帶來舒適& refresh嘅感覺。值回票價呢~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...