2012年12月18日 星期二

滴滴金的天價抗皺品

對於抗皺精華一直都又愛又恨。

愛嘅當然係佢嘅抗皺成份能救到我d千年皺紋。


 恨嘅係佢地嘅質地通常都非常潤,彷彿唔夠潤就去唔到紋似嘅...

最近試上了一隻唔會潤死人嘅抗皺精華。 
來自瑞士六大品牌之一、絕對天價嘅Skincode抗皺品


活細胞濃縮抗皺精華液Cellular Power Concentrate  
3ml x 6 Ampoules   $2,880

16小枝玻璃樽裝精華液

 
每支只有3ml !!! 真的很貴很貴喲

 
每支精華液可分2-3天早晚使用,1盒已可用約2個星期。



而為令抗皺效果更好,建議連續使用6-8星期為一個療程,每年最少使用兩個療程。



點解會咁貴呢? 因為Skincode產品於瑞士生產,不含人造色素及香料。
因為不含防腐劑,所以每一盒活細胞濃縮抗皺精華液嘅生產有效期為6個月!!可見佢嘅矜貴度同新鮮度!! 
運送至香港時,一般餘下約3個月。
所以如果見到好近expiry date,無需擔心!這是正常嘅。



只要係有效日期內使用,絕對不會影響品質嘅。

正因為佢滴滴金,令平常用精華絕不手軟嘅朱迪,今次都慳住用~~每次只用1-2~~haha
(平常嘅我用精華都係3-5滴架~)

包裝高貴華麗,


 銀色盒子入面裝著6小支精華。
 


深藍色嘅玻璃樽有效keep住精華嘅品質穩定性。

泵裝設計~ 係頭4次時都比較易泵出精華,到第5 &6次就比較難吸了...唯有倒係手上。Haha~~



呢度係2滴嘅份量,佢嘅質地相對其他抗皺精華唻講係比較水潤,唔會太過杰身。延展性非常好,唔會太膩,極快被皮膚吸收。


輕輕一推已被吸收了!適合全面及頸部使用。




活細胞濃縮抗皺精華液蘊含天然維他命C高濃度專利抗皺成份ACR Complex,能深入細胞層激發膠原蛋白增生及阻止其流失,令肌膚回復彈性、減淡細紋及皺紋。

佢亦蘊含透明質酸,其強效保濕嘅功效會形成保護膜。係早排天氣乾爆嘅日子,淨係用Skincode都可以了~

其他高效成份~
有機活細胞複合物: 100%植物成份,取代源自人體或動物的胎盤萃取物。卓越效果加快細胞更新,對抗老化
紅色藻類: 刺激皮膚細胞更生,增加血液循環,加快更新,能針對皺紋位置
密集式保濕成份: 超卓保濕平衡因子給予肌膚大量水份提供持久的保濕功效。

到而家已經用左3支,見到細紋慢慢減淡。驚喜嘅係,水份補充了,因乾燥而引起嘅毛孔粗大亦有改善呢~~ ^^



可見用足6支後,希望皺紋能被大大撫平呢~~ ^^

全線產品 莎莎有售
Skincode 更設有不同嘅面部護理,可於沐蘭 Mulan SPA 及各大美容院享用服務。

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~









 








 











更多的平台~ ^^


Yahoo Blog
The Ztyle  
Beauty Life

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...