2012年12月13日 星期四

My Starries Night!!平民一shot變明星!


不少人說,結婚當日是每個女孩一生中最美的一天。
像公主、明星般美艷、受眾人擁、讚美、欣賞。

但,大概每個女孩心中都不想只當一天明星吧?
現在,有一個機會,無需白馬王子、最佳男主角,亦有機會令你成為一天明星。

 這一天,朱迪有幸獲邀,跟4位人氣bloggers一起踏進這位於觀塘嘅「星」之國度:Portrait Work Studio



參加「形象研習工作坊」,享受了一天明星般嘅待遇!

http://portrait-work.com



何以這是「星」之國度?
因為在這裡見到嘅每一位,都係行內非常出名嘅星級大師

髮型師 Jay YeungDaniel ChouTommy Wong
化妝師 Connie NgJan LeungPo ChanLisa Chan
攝影師 Kirk CheungIan TamSimon Cheung 
錄影師 Eddie Yo

佢地嘅合作伙伴及品牌都是國際星級嘅呀!!



一踏入studio,在reception前已見到早前一試愛上嘅becca!



不禁滿心期待!
眼前studio 分為make up studio & shooting studio
Makeup studio 嘅一排鏡就好似明星嘅後台一樣




 shooting studio非常寬敞,方便隨時set up 唔同setting拍攝!


當日workshop,有兩位星級猛人教路!
Makeup 方面由星級化妝師Ms. Connie Ng教我地化photoshooing makeup 嘅要訣。


 
級化妝師Ms. Connie Ng


"化"人無數~ 擁有超過20多年與各大知名品牌合作嘅經驗,徒弟亦眾多。是行內首屈一指的星級大師。
曾與多間知名品牌及雜誌合作,包括Toni and Guy, TIGI, Elite model, Cosmopolitan, Jessica, B&H, Miss magazine, Review Asia and Beauty Pro 等。現有合作伙伴:becca!!!

 Connie教導,拍photoshooing makeup 最緊要透亮膚質同埋立體感~
當日,Staice做了示範modelConnie逐個steps教我地呢~

  
挑選品質好嘅化妝品跟工具,就係成功嘅一半。



用上的,全都是becca跟AVA.LIU 喲!!!!!
當日,由Staice做示範。
經過Connie嘅專業及優質化妝品變法下,Staice嘅底妝極之水潤貼服亮白。



上妝後嘅皮膚近乎零瑕疵。

Becca家嘅化妝品絕對係燒死人!!!!!

亦到朱迪自己化啦~



先上tinted moisturizer、再上粉條foundation
而由於shooting會打燈,所以粉底係用色上,先要打造一個透亮底妝,再上一隻接近自己膚色嘅foundation
最後係眼下呢個三個位以粉底打亮。


而影相時,輪廓就會係最突出啦!

 當然、眼妝胭脂唇妝亦不能少啦~~


 化好妝了~~~ 第一次自己動手的shooting妝,不過不失吧~~ ^^


遇上自己化唔掂嘅地方,Connie更會動手幫我執兩下呢~~ 嘻嘻~~


 
化好妝後,當然不能缺少hair styling!!
hair styling就不得不介紹Jay嘅星級團隊了!

星級髮型師 - Jay Yeung



Hair Corner旗下Hea CornerCreative Director (首席髮型設計總監)
為不少藝人名星操刀!包括:容祖兒、雨僑、余文樂、劉浩龍等

好多時,大家襯好衫、化好妝,但可能會忽略左hair styling
其實,髮型嘅影響力很大,小小嘅改變,就會令人有煥然一新嘅感覺。

Jay 當日亦向我地介紹左唻緊嘅HAIR STYLING 潮流呢!




Jay這猛人外,他嘅好拍檔Daniel Chou亦很厲害呢!



朱迪成日覺得自己個頭好難SET得好睇,(因為額高嘅關係)
留長髮時都可以有多d變化,但短髮真係唔識搞。

當日為我設計髮型嘅,係Jay 嘅好拍檔Daniel Chou


憑著Daniel一對巧手,很快就幫我這看似難set嘅短髮SET~



當日嘅我,一頭微曲短髮,襯上all black衣著! 顯瘦之餘帶有一點點rock嘅味道。

 
由於唔想過於hardcore,我搽上了紅唇呢!



咁大個女都未試過烈焰紅唇、咁feminine
星級大師為我帶來了另一個自己呢~

係化妝set頭後,就去到最令朱迪緊張嘅shooting時間了!
沒騙你,懂事以來,我從來沒上過影樓!!
(連中學時很受女同學歡迎嘅私拍也沒有過.....)
開始寫blog前,更是討厭自拍、被拍,從來只拍人跟景~~

Hahaha~ 很難想像對鏡頭如此陌生嘅我能順利完成攝影吧!!
那是因為有很專業嘅團隊在喲 ~~

拍攝嘅過程中,不單只攝影師團隊會指導我擺pose,更會為了表達很美嘅相片,會試著叫我擺出不同pose~

而且,遇著髮型或衣著絲毫嘅不完美,stylist便會即時上前幫助呢~



每一個專業嘅動作、細節嘅修正,都令人由心讚嘆及欣賞呀!
惟一另朱迪不滿意嘅,大概就是自己生硬嘅pose跟表情吧~~haha

來睇我獻醜吧^^





經過一日星級服務及享受~
令朱迪留下左好深刻嘅印象呢!
不單止學識左高超嘅拍攝化妝術、set頭技巧,仲影左d好靚嘅相!
從沒想過在鏡頭下嘅我可以是這麼美!
多謝Portrait Work 嘅星級團體呢!!!

如果你都想唻spend a great day!

 5人以上就可自行組班了~
Portrait-Work形象研習工作坊包括:
1.      持久水潤底妝及完美遮瑕技巧
2.      自然大眼妝及型格煙燻眼妝
3.      立體唇部及胭脂輪廓技巧
4.      派對焦點及妝容貼士
5.      簡易營造曲髮
6.      善用各類髮型用品
7.      專業攝影師拍攝造型照片

試業體驗價$398,就可享有各位星級大師嘅指導及服務了~



此外,各參加者更可以優惠價購買AVALIU 化妝掃
a)     HK$380購買原價HK$550「入門級必備套掃連袋」
b)     HK$320購買原價HK$460「迷你版旅行套掃」
c)     85折購買任何化妝掃或真皮化妝掃袋

我們當日可是玩得很盡興喲~~



 



 想係年尾前來個大變身,快d抓緊機會啦~~ ^^

地址:觀塘鴻圖道26號威登中心2002室 (牛頭角MTR B6出口,數分鐘就到了~)
查詢電話:3996 8700


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~








沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...