2012年12月20日 星期四

網購新點 ❤mydress 一齊買❤


網購早不是新鮮事
團購、淘寶、facebook 店早已成行成市
但有競爭先有進步,大家網購時總會發生貨不對辦嘅時候吧?

最近朱迪去左一個信得過嘅新點網購呢
講緊嘅係mydress 一齊買 http://buy.mydress.com/

 
一直亦有留意mydress



mydress開左「一齊買」後周不時去裝下有無旬野,因為成日有折扣promotions

有一日竟然俾我揾到副靚靚大框眼鏡



上網買野有風險?唔擔心

因為mydress一齊買設有14天無條件退款,收到貨唔岩心水嘅可考慮退款。
身邊已有朋友買了,未出現過貨不對辦呢~
更設免費送貨,堅明馬實價,更易控制預算!

這一次買嘅係myDeary 奶油粉紅鏡框太陽眼鏡


使用德國蔡司鏡片,奶油粉紅色基本上似淡左嘅dirty pink


本來諗住個色會creamy d,但偏粉紅都唔錯~
亦有details位,不錯!




短髮襯大框眼鏡其實好易襯,如果有毛毛褸,cool 之餘亦加多d girly 嘅感覺~
 

如果都想訂,不妨去「mydress 一齊買」啦~
訂購過程非常簡單呢~

揀岩心水,click入去就見到product details


 寫明免費速遞、2個工作天發貨,唔駛再成日心思思等網購d貨幾時到。


收到後如有任何問題想退,都係14日無條件退款~

買緊途中,有任何問題,都可留言查詢,唔駛再login mailbox send email 咁麻煩~


 揀好後,加入購物車就可以了~


最正係,會員登記,即送 HK$25 MyDollar
買小額產品時非常抵呢!



確認免運費


填寫個人地址

  

paypal交錢就完成啦!!



真心話,比淘寶方便可靠,唔駛集運、唔駛收charge!

網站產品多元化,衫褲鞋襪飾品美容產品一應俱全。
而且佢delivery service真係好快!
朱迪訂時係早上,第2日就收到了~~~ courier到時,我都嚇一嚇呢!



以後網購又多個新選擇啦!!

mydress一齊買

網站上(http://www.mydress.com/) 亦提供其他fashion updates 同大家嘅fashion snapshot
朱迪間唔時都會happy sharing,呢個係我嘅md Star 專頁,唻關注一下我喲~ 嘻嘻^^


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~











 








 


     


更多的平台~ ^^
 

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...