2012年12月17日 星期一

小魚兒游上眼 食哂你嘅黑眼圈~~



跟據常理,魚,係唔會食黑眼圈嘅~~ 哈哈~~


 
朱迪講緊嘅其實係「我的美麗日記」係上個月最新推出嘅雙重密集透亮眼膜



「我的美麗日記」首推眼膜系列,以三大配方重點擊退眼部浮腫、細紋及黑眼圈等眼肌問題,朱迪急不及待要試一試喲。

揀左雙重密集透亮眼膜,針對因長期唔夠訓而令到黑眼圈問題加劇惡化嘅雙眼...

可愛嘅包裝一向都係「我的美麗日記」嘅招牌。



包裝用上了粉紅色及lace pattern! 粉紅控跟蕾絲控一定大愛。

最可愛嘅部份係佢採用獨特可愛創意貼心膜形,每款眼膜都有獨特嘅膜形設計
雙重密集透亮眼膜就係小魚兒膜形設計~



平常見到會cover埋眼周嘅眼膜,多數都係C型設計~
而小魚兒設計係「我的美麗日記」獨家的喲~

特設小魚兒設計,貼心呵護上下眼周嘅肌膚, 



「魚尾」部份更可照顧到魚眉紋嘅眼周肌膚,很貼心又可愛嘅設計呢~

小魚兒設計更可完完全全將眼周疲乏肌包住,再將雙重系統焦點護理成份精華逼入眼周,令雙眼重現透亮神采。

雙重系統焦點護理能鎖定特定部位作密集式修護,包括咩呢?

第一重:維他命群亮釆配方 - 包括維他命C衍生物、維他命B3、白楊素和多元胜肽等成分,有效打擊暗淡無光之膚色
第二重:植物精華美白配方 - 蘊含千葉玫瑰精華、人參萃取、歐洲七葉樹、山金車及金雀花等植物精華,高效褪去暗沉、打亮及均勻膚色

見到「打擊暗淡無光」、「高效褪去暗沉」等功效已令朱迪雙眼BLING BLING起來~~HAHA

講左咁耐,終於開盒了!

一盒「雙重密集透亮眼膜」有5對獨立包裝嘅眼膜。

 
使用時撕開獨立包裝嘅封套,會見到小魚兒出現係眼前,

  
中間亦有膠膜隔開,方便拿取。



用時先固定「魚尾」,



再依照眼形調整eye mask,最後以手指輕輕由魚尾開始將空氣擠出。
 大約敷10-15分鐘就可以了~
 
 
敷完後以無名指輕力按摩幫助吸收。

 
用後,明顯見到雙精靈左,黑眼圈亦退了不少~

 
呢個係朱迪訓左4個鐘之後敷嘅,即時見效呢~~

另外,佢嘅價格跟效果亦很吸引人喲~
一盒眼膜只售HK$49!! 入面已經有5~


一星期敷2-3次,一個月夾埋都唔駛$200!!! 分分鐘抵過買eye cream!
想減淡黑眼圈,不妨到萬寧掃幾盒「雙重密集透亮眼膜」喲~

萬寧獨家發售


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~








更多的平台~ ^^

Yahoo Blog
The Ztyle  
Beauty Life



沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...