2012年9月19日 星期三

❤下一站.Van Ness ❤ 下一站.AMENPAPA!!!! ❤


不暪你說,我正在邊聽「下一站.幸福」的soundtrack,邊打這篇文!

當我知道Van Ness會來港參加神級地下品牌AMENPAPA 正式登陸尖沙咀新港中心的新店Opening~我有多興奮!!!!

可惜、可惜、可惜、可惜,因工作關係,我跟Van Ness還是緣慳一面...嗚嗚嗚...

幸好,好友send d 相俾我望Van Ness止渴,不然真係喊死了....





不打緊,跟Van Ness緣慳一面但我還是會支持AMENPAPA的~



當天,除了Van Ness 專承從台灣飛來,還有鍾舒漫、衛詩、張燊悅及DJ Miss Yellow到場支持,林以諾牧師亦到場為新店祈禱呢~



AMENPAPA店面以是瑩光綠色為主題,


 亦有黑+金的店外設計。


如果唔話你知佢既DESIGN 係源於敬拜神,我想大部份人都只會當佢係潮服店~

而當晚,大會的SETTING 非常COLORFUL、非常繽紛呢~


 一入門口便有大枱可自己DECORORATE 波拍糖了~
仲要係SHOCKING COLOR SERIES~

朱迪跟癲子也急不及待整一個俾自己呢~~~ ^^


朱迪寫上了”HAVE FUN”!!



因為一入店就被四周的colorful decor包圍,非常開心呢~~

而且,大會更預備了一班動物朋友跟大家拍照呢~


是諾亞方舟上的動物嗎? ;)

 
很可愛呢~ 我地一眾女孩子急不及待手持公仔拍拍拍呢~~ ^^



潮服店AMENPAPA的誕生,源於對神的追隨。
因信仰而創造出AMENPAPA,連AMENPAPAdesigners 也形容AMENPAPAdesignLove & Playful~

朱迪覺得這是一個嶄新而大膽創新的品牌~
一向傳道也是透過教會、團契、詩歌班的,最近HK亦有林以諾牧師以TALK SHOW播道呢~

AMENPAPA透過設計,令每一件衣服上都帶有神的色彩,有一些係聖經金句、有一些細節係十架。



既然Slogan tee 風行多時,聖經金句tee估計亦快將盛行了~



2012秋冬,AMENPAPAWHO CARES?為題,捉緊眾民聲音~


當世人、當權者都以「WHO CARES?」作答案,AMENPAPA想對我們說,早在2000年前,神已對我們說:”I DO!”~



此外,朱迪亦非常喜愛"民族系列"呢~

全新民族系列PATTERN 的細膩DETAIL位,令人愛不釋手呢~

而其他series 亦非常吸引呢~~~
世界末日啦、荊棘啦、”Spiritual Fruit”~~

 
每一款衫都各具特色而且details位做得甚好,就算係非基督徒都會愛上。

大家去TST新港中心時,不妨走去店內看一看吧!

 
你會發覺,AMENPAPA會讓你看見不一樣的神的國度。

最後的最後,朱迪想說,我非常喜愛今次的press kit !!!!

平常的press kit都係release + CD +小禮物~~

今次除左有以上物品外~ (小禮物MUG亦好靚喲~~媽媽已搶來據為己有了...嗚嗚)



仲有一本靚靚DESIGN既新約聖經!!

擺脫舊有黑色BIBLE~換上潮味新裝,令人耳目一新呢!!

是時候,重拾聖經了嗎?



AMENPAPA Store
尖沙咀新港商場Shop206
Tel : 3102 3800 

www.amenpapa.com
www.facebook.com/Amenpapa



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
朱迪
bluesky_judy@yahoo.com.hk
facebook.com/judytseZ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...