2012年9月17日 星期一

不靠粉底,打造自然貼薄裸妝。

2個月,朱迪公事、私事、blog文三邊忙~
上星期亦去了政總支持反國民教育
一星期差不多有2-3晚係凌晨34點先訓...

皮膚狀態不算穩定的我總算無痘痘大爆發
然而,日日都化妝加上長期勞累及睡眠不足,膚色已達到一個暗啞到不行的地步。



雖然有做facials令膚質大大提升,但最近太忙了,朱迪了轉換一下日常程序,盡量減少對皮膚嘅刺激~

最近,朱迪係化妝程序換上了具有對肌膚絕無傷害的多重花卉及天然礦物質色素嘅NUXE 全新花盈保濕亮白BB修飾底霜SPF30PA+++ (NUXE Brightening BB Cream)



來自法國嘅NUXE以「植物療法」及「芳香療法」聞名於世,現已是法國藥妝店「全國五大Dermocosmetic品牌」,近年係HK亦冒起得很快~~~

對曾用過不少BB Cream的朱迪唻講,NUXE Brightening BB Cream係現時為止令我最滿意嘅一支。

估唔到,法國品牌比起韓國品牌更適合自己~

有幾點係朱迪揀選BB Cream 時必會注意嘅~

1)      會否引起敏感
2)      會否死白
3)      會否堵塞毛孔

而用緊NUXE Brightening BB Cream SPF30PA+++ 時,就無擔心過以上嘅問題~



全新NUXE BB Cream擁有專利成份,不含油份及防腐劑。而且更係品牌首支選用多種天然花卉及礦物質色素嘅BB cream!!! 就算carry左個妝全日,落妝時膚色都還可以喲~~

質地有少少杰,但唔會堵塞毛孔!



而且上面後亦唔會有皮膚抖唔到氣嘅感覺~
化妝時建議用手指以點印法印全面,再慢慢推開,咁妝容就會非常貼薄。



再者,NUXE Brightening BB Cream更有3個地方令朱迪非常欣賞呢~

1)      色調自然
通常,BB cream都好容易出現死白嘅效果。
雖然擠出唻嘅時候雖然看似係偏白(第一下真係有點擔心呢~
上面推開後卻無死白嘅問題,反而幾match朱迪本身嘅膚色,非常自然。
 半面的效果不錯吧~

 
2)      遮瑕力、遮毛孔效果很好
BB cream遮瑕力高從來唔係新聞,但係NUXE BB cream遮毛孔嘅效果卻很不錯。

 
係唔堵塞毛孔之餘亦能打造幼滑膚質,讚!!

3)      持久力強
朱迪講嘅係溶妝問題,用開粉底的朱迪,上妝6小時後就會差不多溶哂。而NUXE BB cream的保濕及控油效果不錯,所以出油唔嚴重呢~



從以導致個妝可以keep3hrs,足足9hrs~~~

除左呢3個功效外,佢嘅保濕、又有防曬功能,非常不錯喲~
BB cream蘊含專利成份白番紅花,亮白效果一流。更可明顯改善暗黃膚色,岩哂!

而且具高效抗氧化功效嘅天然綠茶成分及vitamin E,能大大提高天然防禦力。

俾大家睇睇上妝嘅效果。

  
全面點上5點,之後慢慢印開。係需要重點遮瑕嘅位置印多幾下,可加強效果喲~



通常朱迪唔用控油底霜,用完NUXE BB cream後再上碎粉,自然無瑕嘅裸色底妝就此完成~~

畫條eyeline、掃下胭脂,就可以出門口了~

妝容亦last得非常好,In between 連妝都唔駛補!!!
爽到暈呀!!

NUXE 全新花盈保濕亮白BB修飾底霜SPF30PA+++ (NUXE Brightening BB Cream)
[$296@30ml]
全線莎莎獨家發售。


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
朱迪
bluesky_judy@yahoo.com.hk
facebook.com/judytseZ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...