2012年9月11日 星期二

地上最強脫毛療程!無理由唔痛喎!

常聽朋友說,脫毛嘅最佳季節係夏天~

但,朱迪嘅親身經驗係,最佳開始做脫毛嘅季節係入秋時。
因為,要徹底清走哂d毛毛,點都要d時間。
上年入秋時,朱迪開始做underarm同小腿嘅脫毛療程。
今年初夏,已收到明顯效果~~

一直蠢蠢欲脫其他位置,剛好見到菲力偉旗下嘅醫學光療嫩膚中心inSkin推出全新無痛脫毛療程法國Aqua Light永久脫毛療程!


決定去試一試有幾無痛先!

這一日,朱迪來到了位於CWB利園25/FinSkin

 
裝潢簡約,光線充足,感覺更專業。


而我打嘅係最多幼毛嘅位置大腿。


同事帶我入TREATMENT房,

 
便見到今次做treatment嘅機了!


(有點SURPRISE~ 因為我係另一間來自日本嘅M字頭品牌JOIN左差唔多一年,我近乎無見過部機.... = =)

法國Aqua Light永久脫毛療程嘅儀器由法國原裝引入,獲得獨家專利及全球唯一強脈衝光技術。亦榮獲美國FDA及歐盟CE認證。
而且可用於全身任何部位,脫面毛都得!絕對安全!

而且,細問之下,原來此技術並非激光、亦非彩光!係一種比呢2種技術更好嘅技術。此新技術是Aqua- Light!!除左有快而有效既效果外,更有獨有保濕成份呢~

治療師邊向我解釋,邊細心地替我SHAVE走體毛。



亦可先行自行SHAVE左先,咁可以減少treatment時間~
因為Aqua Light永久脫毛療程跟市面上嘅其他療程唔同,佢有一個差唔多成隻手掌咁大嘅機頭,可以快而準、深而廣咁將強脈衝光打入皮膚。


所以,療程時間很快!
(朱迪打大腿,打毛嘅時間只係20mins左右~)

做任何光學脫毛療程,都要記住戴超保護雙眼喲~~



Shave後就正式開始了~
先塗上具高效補濕成份嘅gel,導電外更加強補濕。

Treatment時,完.全.無.痛.嘅.感.覺!!!!
只有好微弱、好似俾針篤下篤下嘅感覺!
d唔舒服嘅感覺都無!!! 淨係覺得好似有人幫你R痕。
呢個完全無痛嘅效果令我勁SURPRISE!
因為朱迪做開脫毛treatment嘅品牌時,係好明顯有被針插入皮膚嘅感覺。

而且,亦一SURPRISE位係,Aqua Light打毛時唔會有強光發出!
同樣因為,係另一間打毛時,會有好刺痛嘅藍光射出,就算戴哂超都會感到強光。
(佢已經有紙巾加眼鏡再外加毛巾,但每一次我都必須緊閉雙眼)

因為佢唔痛、又無強光嘅關係,朱迪基本上百無聊賴咁睇住治療師打毛。
所以因此發現打毛時唔需要打太多下已經打到足夠嘅皮膚表面。

基本上,10MINS已經完成一面了,搽埋補濕霜就OK了。
之後到背面時,朱迪直頭訓著埋!!!!
可想而知有幾咁唔痛!!

而且,打完後,皮膚表面無明顯紅腫(可能因為肥腿嘅關係)


而且,亦無須做任何cooling,搽完補濕霜便可換衫走人了!!!

同事亦提醒朱迪,1星期內千祈唔好曬太陽,免得令TREATMENT效果大打折扣。

到而家大約7日,都仲未見毛蹤!!!!
效果真係非常非常好呢!
又唔痛、又快見效嘅脫毛療程,終於俾朱迪搵到啦!!!


想試一試有幾唔痛,而家CLICK 入去呢個LINK,就可以免費試做「Aqua Light無痛脫毛療程」1次啦~ 可揀underarm OR 上唇 [價值$3,520]


趁轉季,計劃一下脫毛大計啦!

InSkin醫學光療嫩膚中心
尖沙咀加連威老道2-6號愛賓商業大廈3302                       
銅鑼灣 恩平道28號利園2503                                                
查詢電話 : 39809827


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
朱迪
bluesky_judy@yahoo.com.hk
facebook.com/judytseZ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...