2012年9月12日 星期三

華麗舞台,上演華麗國度

SWAROVSKI 2012/13 秋冬系列「華麗國度」早已閃亮登場。

大會為隆重其事早前於W Hotel 舉行了發佈會!



對於鍾意bling bling嘅朱迪,當日仿如置身於水晶國度!現場亦洋溢著巴洛克搖滾風格,實在令人目不暇給!!
 
大會更精心設計左唔同嘅settingsdisplay~




每一件飾物都極其閃耀,亦有不少飾物比較誇張~ 每一件都令朱迪愛不釋手呢!!



「華麗國度」秋冬系列分別以中世紀、傳統文化同東方國度為靈感,揉合傳統同摩登嘅精神,詮釋前衛時尚嘅造型,將搖滾貴族嘅形象毫不保留地展示人前。

當日去到會場就不停拍拍拍、影影影!! 很忙呢~

  
朱迪係呢個櫃前就已經影左10mins!!!


而且,入場前,大會更細心安排了精美嘅星星Swarovski貼紙,令每一位bloggers及嘉賓未入場前已十分興奮呢~


女孩子嘛,總係對bling bling 情有獨鐘!



當晚,發佈會係Swarovski香港及澳門水晶精品部董事總經理Ms. Donna Pang致詞後,由Catwalk Show拉開序幕~

由名模莊思敏及姚書軼率領一眾模特兒在神秘嘅音樂下出場,演繹全新首飾系列「華麗國度」。



 一眾models均以優雅及型格嘅貴族氣派姿態展現每一款閃爆全場嘅最新秋冬飾物!




Catwalk Show尾聲,由氣質美人周慧敏擔任壓軸嘉賓,將整晚氣氛推向高潮。



而當日周慧敏配戴今季Swarovski嘅首飾艷壓登場,展現今季流行以不同色調配襯嘅效果,在首飾嘅映襯下綻放出華麗風采。

她更表示:「很喜歡這種型格首飾,讓我變得與別不同,充滿自信。」作為時尚界嘅佼佼者,周慧敏舉手投足之間處處表現其高貴動人嘅氣質,展示其個人潮流觸覺。

Swarovski為答謝周慧敏嘅蒞臨,特別為她挑選了非常切合她個性嘅首飾,並由Swarovski大中華區高級銷售及營運副總裁Mr. Francis Belin予以送贈。



周慧敏表示十分喜歡,並指Swarovski 嘅首飾充滿時尚感,亦具備今季流行元素,十分適合她作日常打扮。

而當晚,大會更細心準備了唔同workshops俾一眾嘉賓~

大會安排了今季各款首飾,讓每位嘉賓試戴,並且拍照留念呢~

 
更有photobox,有即影即有相喲~~ ^^

此外,為左附合大會主題,大會更特地安排專人幫我地製作洋溢英式貴族氣派嘅帽子,我地可以隨意挑戰材料,製作出獨一無二嘅帽子留為紀念呢~
朱迪嘅帽子較為簡約~~嘻嘻~~就不獻醜了~

當然,當晚最令朱迪留下深刻印象嘅~ 除左周慧敏小姐外,更係當晚令人移不開眼鏡嘅首飾!
索性來個大哂冷吧!!










呢個世界上,除左鑽石,Swarovski嘅水晶精品絕對令朱迪擁有見一個、要一個嘅念頭~ ^^


同彭加影~ 跟同美女bloggers們合照呢喲~~




 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
朱迪
bluesky_judy@yahoo.com.hk
facebook.com/judytseZ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...