2019年6月26日 星期三

定期幫皮膚renew下★HiMe Beauty Medical★

腦袋需要抖一抖、 叉叉電去想未來路,皮膚也要叉叉電去迎接歲月的洗禮。輕鬆一下,繼續分享做treatment 後感~~

坊間療程眾多,怎樣揀才好? 知道有朋友仔是不同的療程「間著做」;補濕、提升、緊緻、收毛孔。
我比較懶,時間亦不多,所以我最近去了中環的HiMe Beauty Medical 



做「Plasonic等離子無痕填充」療程,一次過解決肌膚10大問題!


個人覺得做facial的主因是定期幫皮膚renew及 recharge而「Plasonic等離子無痕填充」,以等離子的形式提供能量到皮膚不同層面,除可撫細紋,釋放出的能量點如隱形扣針般,緊緻皮膚,仿如無針埋線一樣。最重要無創無傷口,只面需一小時,即可令肌膚回復平滑緊緻!

療程先用儀器去角質,將老廢皮膚細胞掃走,改善及提升皮膚的營養吸收能力,加強療程及後續用護膚品的效果!


之後再轉為定點提升,恢復皮膚彈性改善毛孔粗大問題,完成後左右臉即時見到提升效果!

最後是用精華導入,在細胞最激活的時候注入精華,修復肌膚細胞底層,徹底打開細胞,做完等離子後肌膚吸收力提升5倍, 為細胞直送營養。

完成後膚色均勻了不少,皮膚回復光澤!加上保濕分子注入,皮膚變得水潤有彈性,最明顯是膚色均勻了。


因我的新陳代謝率不像以前那麼高,皮膚的角質層超級厚呀!做完「Plasonic等離子無痕填充」療程後,皮膚滑淨了,之後塗護膚品也能好好吸收呀!


有興趣可去預約呀!
http://bit.ly/2VjTOU0
全新客戶優惠價$1080(原價:$3800)

由即日起惠顧「#PLASONIC等離子無痕填充 」項目即送「 #藏族中藥薰蒸療程」兩次 ,做完機療程,蒸返個身「疏乎」下啦!

Facebook:https://www.facebook.com/
HiMeBeautyMedical/

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...