2019年6月6日 星期四

貼心居酒屋★三川居酒屋★

忽視有metime,立即約朋友係銅鑼灣食個飯~
臨時臨急要搵間好味道嘅餐廳食飯,幸好我地時間尚早,就即刻行開兩步去三川居酒屋!

幸好6點左右去到,仲有位坐,差唔多7點就full house了~


隱約聽到隔離枱講日文,偷睇佢點咗咩食飯,再參考參考~
點嘅幾款食物,性價比都高!

原板海膽刺身


賣相靚,價錢合理,海膽鮮甜!海膽充滿光澤,入口即溶,味道亦鮮甜!包著紫菜慢慢食,舒舒服服慢慢嘆,份量2個人都夠食!


鰻魚牛油果加州反卷



雖是家常菜反卷,但味道不錯!

反卷材料新鮮,有牛油果、濃香嘅鰻魚,仲鋪滿蟹籽,最特別係加咗少少鰻魚汁,味道更好!而且即點即卷,入口時仲暖暖的,有heart!

日式炸魷魚鬚


最惹味嘅一道菜,外層鬆脆,粉漿唔厚,魷魚鬚彈牙!

用唻送啤酒非常夾!

驚唔夠飽,所以一開始點咗泡菜豚肉鍋,又係另一個惹味之選。



最貼心嘅係,餐廳見我地前菜慢慢嘆,唔想我地食得太急,等我地食前菜食得7788再上呢個鍋。
上枱時熱辣辣,又多料。用料豐富,泡菜湯底微辣,好想叫多碗白飯食呀!

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...