2019年6月4日 星期二

忙人恩物 瞓住減脂增肌★修身堂iPRO★

話說,日日忙到死但又瘦唔到,真令人傷心....
夏天到啦,想修好d線條不用遮嚟遮去,但又不(想)做運動(哪來的宇宙時間呀? ),所以我選擇了「做機減脂」!
去了尖沙咀的修身堂iPRO


BLT EMSCULPT 強肌溶脂療程


環境舒適,入房前可在梳化嘆下茶!


EMSCULPT強肌溶脂療程是比較新的“減肥”療程,採用革命性首創專利HIFEM醫學技術,是全球唯一針對脂肪及肌肉,深入7cm直達肌肉深層,30分鐘20,000次的頻率打散脂肪。 

效果是「消滅脂肪,同時增強肌肉」,專門針對肚腩、腹部、patpat等部位的療程!
做療程時算舒服,SET好EMSCULPT後,我就靜靜躺著就好,等儀器幫我「強肌溶脂」。以30分鐘不斷拍打達20,000次的頻率打散脂肪,過程中會有少少痛,但能接受的。 


美容師很貼心全程陪著我,萬一有甚麼不適(不過無)、或太凍,都有美容師立即幫我。這是我最最最欣賞的!

瞓住做機,邊玩手機邊hea下,30分鐘後就完成療程!之後大約28日的時間,脂肪代謝排走、肌肉增加後,就會逐漸見效啦!當然,要有最好效果,最好做4次喲~
有興趣就預約啦:https://bit.ly/2V2UMIq

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...