2015年4月9日 星期四

網購新點★OhMyFace 悅顏★

網購,對朱迪來說已不是新鮮事,而是必需品~~
衫、褲、袋、護膚品、化妝品、驗身等等我都會網購~~
最近遇上了初接觸的OhMyFace 悅顏~

OhMyFace 2014年登場的美妝護膚產品網上購物平台~ 護膚產品網購店的貨品來源是最重要的,它的母公司有十五年美容產品批發經驗,更保證每件貨品均為正貨,令我對它很有信心!因著背景關係,所以很多產品都可以低價發售,甚至比門市平更多~~
網購店最緊要版面簡潔清晰,購買流程快捷方便~
OhMyFace更有超過70個大小美妝護膚品牌可供選擇~除了大牌子Estee Lauder,  SK-II, lancome等等,

更有近年熱賣的韓貨~


搜尋過程中,發覺真的比門市便宜。




會員更有額外95~~~

亦有貨裝sizesample size可選購~~
""得差不多,便正式入手了~
有我在韓國大手掃入的韓牌Belif~


Belif 剛於2014年進註連卡佛專櫃,最出名的是Aqua Bomb Hungarian Essence,但很貴呀~~~
OhMyFace都有得賣,價轉平過專櫃,之後要補貨就不用托朋友了,非常方便~
重點是它的貨很齊全,近乎我在韓國見到而心動的它也有~~~~
買的時候也很方便,記住先登記做會員,除了可記低資料不用每次重打之餘,會員享所有貨品額外5%折扣 ~~每次購物均獲免費贈品~~



購物更享HK$1=1分,每100分可作HK1使用!
香港地區買滿$500 更免郵費送至屋企 Office, 非常著數~~~~~~

然後就去選購啦,揀中心水就放入購物車內,我揀了幾款~


其中有些是samples,  因預了長假期會去外遊,sample就可減輕負擔啦~~~
成個過程非常方便,揀貨,放入購物車,付款到完成,只需3 分鐘~~
送貨時間亦很快,付款後第2天便收到了~
而且pack得很仔細,被bubble紙緊緊包著,就不怕撞爛了~~



更送上小禮物呢~~~


整個登記、選貨、收貨的過程都非常順利及快速~
現在不時我都會上去逛逛,隨時準備入貨~~~
想了解更多美容資訊同產品優惠,可以留意 OhMyFace Facebook
<試用及相關資料由品牌提供> 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
你的支持就是我的鼓勵,希望你能給我一個LIKE 喲~~
請多多指教喲~
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...