2017年9月21日 星期四

西貢食海鮮老地方★通記海鮮野味酒家★

朋友搵到理想工作,我哋決定同佢好好慶祝一番,知佢鍾意食海鮮,梗要入西貢食啦~~
喺西貢食海鮮,我哋嘅老地方就係通記海鮮野味酒家,每次嚟都心滿意足咁離開~~


我哋有個小習慣,會先飲湯。
今日嘅湯係螺頭粉葛煲豬展





清潤下火,飲完喉嚨舒服哂。真材實料,大大粒螺頭,好多粉葛,啱哂鍾意食湯渣嘅我。細細煲但飲到好多碗,每哋4個人一人兩碗呀~~~~好有媽媽煲湯嘅味道!

頭盤係刺身拼盤,好大盤!!!有齊大家都想食嘅刺身,食材新鮮,味道鮮甜,好好味!!
海膽似係本地海膽,海水味十足,鹹鮮並重。
帶子大大隻,啖啖肉。


椒鹽賴尿蝦

呢度係2隻嘅份量呀!!超大份~~~ 每人食到最少2舊~~~
椒鹽份量剛剛好,夠惹味但唔會過鹹。蝦身炸得啱啱好,肉質依然爽口彈牙,一d梅肉嘅感覺都無,炸過嘅腳可以照食。

黃金鮑魚

超級正嘅獨家招牌菜!!


黃金蝦食得多,黃金鮑魚好少食到,每次唻都會食。味道係估唔到咁夾!
鹹蛋黃配上新鮮鮑魚,鹹蛋黃嘅香反而帶出鮑魚嘅鮮甜,唔會互相搶味,令人停唔到口。



鹹蛋黃炒得乾身,份量又多,勁想留嚟送飯。

芝士焗龍蝦伊面底



食完勁滿足嘅黃金鮑魚,再嚟邪惡嘅芝士焗龍蝦伊面底。
以龍蝦仔為主,雖然無原隻龍蝦咁澎湃,但龍蝦仔其實更鮮甜美味。


而且食起上嚟容易放入口,唔會哩hea,仲方便。芝士伊面底非常瘋狂,份量多,汁又多,好邪惡,食完勁飽。

清蒸海上鮮


跟住到朋友們最期待嘅魚,今次叫條中size,啱哂班魚精。
新鮮海魚,味道鮮甜無魚腥味。魚肉好滑,加少少蔥清蒸已經好好味。我唔食魚都食咗好多,因為真係唔腥。

最後上甜品,竟然係我最愛嘅桂花糕同哈蜜瓜呀~~~

桂花糕清甜無苦味,超好味,我嫌唔夠喉呀!!!


通記海鮮野味酒家
西貢萬年街98-102號地舖

27927453

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...