2017年9月18日 星期一

虎背熊腰唔一定因為肥 可能係身體唔好!

話說我做咗全職媽媽後成日食無定時,成日喺戶外曬太陽再入室內吹冷氣,亦比在職時更加夜瞓,身體嘅小毛病開始發出嚟。。。

話說成日著短褲嘅我,有一次無意間發覺膝頭、小腿同大髀都好凍。重點:我嗰時啱啱係三十幾度嘅戶外同個仔放完電返番屋企未開冷氣,熱到滴曬汗。。。咁我就知我身體差咗喇。。。最明顯係我又開始m痛。。。

朋友介紹我去觀塘Yinensis 然淙養生文化館做【檸檬精油刮痧瘦身】舒緩腰酸背痛之外更可促進血液循環,令到對腳無咁凍。




Yinensis 然淙養生文化館✨喺官塘嘅泓富廣場,即東廣場對面。地鐵行過去都只係5分鐘,非常方便。最正係勁近我屋企,步程10分鐘就到~

店面雖然唔大,但設備齊全。按摩師的技巧好好,俾咗好多對經絡及養生法嘅見解俾我。對我非常有用呀~



然淙養生文化館獨創【西柚檸檬精油刮痧瘦身】,刮痧同按摩唔同,刮痧可行氣活血、疏通經絡、舒解肌肉酸軟,更有排毒、去除水腫嘅功效,非常啱攰到爆嘅我。
而將精油加入刮痧,比淨按摩更快見效。因為檸檬草有驅寒作用,而西柚可減肥去水腫,啱哂!



先以這個帶熱力的罐按壓全身,打開皮膚的毛孔及加速血液循環促進新陳代謝

之後塗上西柚及檸檬精油再按摩,並滲透至全身皮膚,按摩師發覺我成個背脊都係凍嘅。因為我極之濕重,所以血氣唔通。之後再用上熱草球按壓,加強精油滲透。


按完半邊背脊後,已經發覺背脊暖番,肌肉無咁腫無咁硬,有番柔軟感。

之後就開始刮痧,刮痧會疏通經絡、排毒,去水腫, 瘦身功效仲好明顯~~~~
重點係條腰出。番。嚟!!!



完成後,摸一摸背脊,首先皮膚已經暖番,唔再係凍嘅,原因係將濕氣同骨火推走咗。肌肉平番落去,側身照鏡時見到無咁「虎背熊腰」。

做完刮痧後個人舒服哂,肌肉無咗又酸又攰嘅感覺,去咗水腫人覺得輕鬆咗,爽到爆呀!!!




【檸檬精油刮痧瘦身】
💖優惠價💖: $168 / 45 mins

Yinensis 然淙養生文化館
觀塘新店 :
成業街6號泓富廣場10樓1008室
預約電話: 3152 2355
Whatsapp: 9713 1152

尖沙咀店 :
漢口道28號亞太中心3樓11室
預約電話: 2818 0818
Whatsapp: 5688 9816


謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...