2017年9月1日 星期五

實體書+app ★小孩子隨時隨地自學英語★

話說喺樂樂未出世前,我聽咗個talk,個講者提倡先將母語基礎打好,再去學外語。而果陣時我係真心buy嘅。


到樂樂出咗世後,亦無刻意係生活入面加入外語元素。但到大約一歲時,有一次報messy play playgroup試堂,點知誤打誤撞報咗英文堂 …..
上堂嘅時候,有件事令我好心噏,就係樂樂好想試 、好想同老師玩(而老師都有同佢玩),但因為佢聽唔明, 上到一半嘅時候佢好失落... :(
自從嗰次之後,我就決定係佢嘅生活入面加入一啲簡單嘅英文元素,起碼等佢大個啲聽英文嘅時候冇咁驚,而我嘅英文元素就係講故事書。


大約個零月,樂樂就接受到英文,最起碼佢唔驚,有時仲好似明明地咁。
但我嘅口音始終唔係純正英文口音,雖然影響不大,但都想佢聽多啲純正英文口音。

最近喺I-SQUARE EDUCATION CENTER 搵到一本好有趣嘅英文書 Dr. I 學習英語套裝



將ipad同情境故事書結合,透過簡單易用嘅應用程式操作,小朋友都可以自己慢慢睇。





重點係全書(app) 由外藉老師真人發聲,隨時可接觸到net teacher嘅聲音。
同點讀筆嘅書有類同,但呢套書嘅互動性好高,對比點讀筆嘅單向學生字發音好好多。


Dr. I 學習英語套裝共有4個主題,由小朋友最鍾意嘅題材或日常生活為題,由淺入深令小朋友自主學英文。


包括
~ Meet the Animals
~ In my Home
~ Meet the People
~ Travel and Transport


每套書亦有唔同嘅小遊戲,豐富嘅內容有好強嘅趣味性,先提升小朋友興趣,由【玩】入手令小朋友學習標準英文,仲有「外藉英語老師」隨時陪讀。




連我都對呢套咁高趣味性嘅書好有興趣,又係時候儲齊一套了!

I-SQUARE EDUCATION CENTER
http://www.i-square.edu.hk/zh/



謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...