2017年8月23日 星期三

韓國直送💖幼兒零食💖★Sufin.b★

話說樂樂就嚟2歲,想鍛鍊多d佢嘅咀嚼肌,已經好耐無買puff (星星餅d friend) 俾佢做零食,轉食餅乾。但原來佢對puff仲係念念不忙。。。

睇下佢手上果筒,佢喺個8m bb度搶番嚟嘅😅食咗人地半筒🙈勁百厭(我果時去咗煮飯,其他大人笑到收唔到聲)

咁啱見到Sufin.B有韓國 Naebro 幼兒零食,嗱嗱聲買番d嚟看門口。。。
有機糙米圈圈餅$43/包
冷凍水果乾 $43/包
加鈣低鈉鹽紫菜  $48/包



仲有 韓國 Wiakids 超可愛動物餐盤 x 枱墊 $118 / set (呢個簡直係救命恩人,我決定寫多篇慢慢講)


來自韓國的Naebro,成份天然,得到韓國食品測試認証、安全、可靠。

上星期飛台灣,我帶咗圈圈餅上機,樂樂好開心,乖乖食(坐)足全程,然後瞓覺!!


有機糙米圈圈餅,8個月起可以食用,有5種口味, 包括:紫色番薯、蜜瓜、草莓蘋果、波菜、藜麥。




有機糙米圈圈餅,我買咗三個口味,帶咗兩包去。帶上機嘅係草莓蘋果。



比起星星餅,我覺得圈圈餅更健康,始終是有機糙米嘛。味道唔太甜、口感亦唔太乾(因為樂樂無追住飲水)。 圈圈餅SIZE容易拎唔會倒到一地係。(坐飛機跌到一地我果個有潔癖嘅老公一定崩潰)




另外,個袋size非常適合BB拎住,樂樂全程單手拎袋,另一隻手拎圈圈餅都冇跌過,媽媽我唔怕佢跌到一地都係。


一筒筒嘅星星餅我覺得比較難拎餅,因心急嘅樂樂唔夠手長會成筒倒轉拎,結果倒多過食。

ziplock 設計方便加上闊底嘅袋,唔想佢食咁多可以收起,無咁易潮。(不過我唔知效果,樂樂2次就食哂XDDDD) 樂樂好鍾意食,一食就食咗大半包。 之後收起佢全晚係咁問我拎餅餅。



另外仲有款蜜瓜味圈圈餅,呢隻上面有啲糖會比較甜 ,食完隻手黐立立, 但樂樂超鍾意食呢個味,我都覺得好好味~ 雖然話甜D,但其實係清甜。

天然食材,糙米又健康,樂樂有得玩就自動skip下午茶,俾奶之餘我都會比埋圈圈餅,唔怕佢冇營養。食完後我都冇掉個袋,用嚟之後再放麵包畀佢食。


除咗圈圈餅,我都拎埋冷凍水果乾去,因為去旅行好難俾乾淨嘅新鮮生果。


大人可買鮮榨果汁或街邊檔,但我唔夠膽俾樂樂,肚痾的話大人細路都辛苦。
蘋果乾一向係樂樂鍾意嘅,味道清甜,蘋果乾大塊容易拎,唔會黐手,之後用濕紙巾抹就ok了。


不過份量相對圈圈餅細包,食慣圈圈餅嘅拎極都有得食,蘋果乾咁快就食曬樂樂接受唔到,以下係當佢知道食緊最後一塊時嘅崩潰樣 XDDDD



韓國製造嘅冷凍水果乾有4種口味,包括:蘋果、梨、草莓、 香蕉,全部100%生果冷凍而成,非油炸、非烘焗唔熱氣,能保持水果原味及營養,健康又方便。

香港買幼兒零食一係貴一係packing細,3月去福岡時狂掃嘅日本餅餅差唔多食哂。之後我都會買韓國 Naebro 幼兒零食,一包圈圈餅可以分3次食。

有無人有興趣一齊團購呀?


韓國 Naebro 幼兒零食
冷凍水果乾 ~ $43/包
加鈣低鈉鹽紫菜 ~ $48/包
有機糙米圈圈餅 ~ $43/包
2包以上包 SF 自取點運費


訂購點


謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...