2016年7月8日 星期五

★Bingo & Cook★親切服務+好味韓風

就算香港愈來愈多好味韓菜,我最愛嘅依然係部隊窩同炸雞XDDD,因為愛食香口野嘛~
在銅鑼灣搵到未食過嘅Bingo & Cook,見到有炸雞、炸魷魚,賣相好吸引,就算得2公婆也要一試。

環境不錯,有身處韓國之感。
菜式不算太多,但愛吃韓菜嘅我一定搵到心頭好!
就係部隊窩,同埋炸雞炸魷魚拼盤!XDDD
(其實仲想食豬手,但無可能食得哂....)

點菜後,上前菜及醬汁~前菜是沙律及醃蘿蔔來的,清清味蕾。醬汁用來吃炸物,味道不錯。


原先點吃炸雞的,也忍不住點了個炸雞炸魷魚拼盤。


炸雞是原味炸雞,忘了點無骨,但不影響心情。炸雞食得多,這裡的也不錯,但一比較之下,炸魷魚係一定要叫,絕對推介!
炸醬薄身,魷魚炸後彈牙感仍在!EVIL FOOD之選!

想食部隊窩的話就要點炒件糕,後再揀個人口味。部隊窩,有大、小2個不同的份量揀,就算2個人來都唔怕食唔哂!
上菜都算快,稍等一會就上部隊窩了~澎湃嘅部隊窩一見到就心滿意足~

上枱時係未煮嘅,店員會親自來幫我地炒熟佢~我地驚自己唔夠飽,仲另外叫麵,哈哈!


雖然部隊窩係穩陣菜,但餡都依然重要!份量夠足,食材夠正宗!
午餐肉、煙肉都係好食嘅,唔會HEA你。驚喜嘅係有魚糕,出面好少有得食嘛~
味道非常不錯!非常滿意!

另外當然叫韓式飲品啦,又靚又好飲!




值得一提的是,店員都係親切嘅年青人,成餐晚飯食得好舒服!


沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...