2015年10月14日 星期三

為鞋櫃置新裝★Pretty Ballerinas★

懷孕期間,想找一對又舒服又漂亮的鞋子,基本上是mission impossible.  所以當找到一對合適的,就差不多天天都著。實在是太悶。在預產期前兩星期,因之後會坐一個月監(哈哈),  更要把握機會四處走走。 而我都係著住它四處走的喲~


就是來自著名西班牙芭蕾舞鞋品牌Pretty Ballerinas的這對oxford shoe喲~~

之前去了IFC Pretty Ballerinas的店 (店在利苑隔離,Lane Crawford 的相反方向),見到門面已被吸引住了~

Pretty Ballerinas堅持以人手製造,出名質料舒適,而且款式多樣化,番工斯文款、lady 款casual款型格款通通都有!要揀心水鞋子我也選了很久~~








鞋款聚多,這些都是我的心頭好...每一對都好靚...叫人如何是好?

斯文上班款的話大推這對新款,黑紅兩色可選~ 重點是款式超易襯及舒服,著住全日都得!




又或者呢款都唔錯,尖頭有石的款亦是永遠長青的!


Casual款我較喜歡這對,因為好鍾意這大紅色!! 紅撞金的組合較少見,但其實是很搶眼的款喲!


當然唔少得我最愛的oxford shoes!!!





全中我的心水,漆皮卡其色,粉紅邊作highlight, 料舒服,易襯!! 最後放棄他的原因是因為我家中有很多對差不多款的,強迫自己放下,haha!!

最後,還是選了另一對略帶punk的味道的oxford shoes。

是的,又是oxford shoes... haha.  因它又是全中我的心水呀! 
黑色為主色,漆皮,厚底(可扮高d )同承托力較佳,亦有我很喜愛的斑馬紋~

 
這對鞋頭較尖, 著上腳後看上去較修長~ 就算我當時對腳開始腫,著上去亦不顯得笨重!

它的料真的很舒服,著住它四處走也沒有頗舒服~ 


不過因那時水腫,行得耐鞋頭會有點夾腳,而家生完之後再著應該無問題~~

轉季了,想為鞋櫃置新裝,去Pretty Ballerinas看看吧~~

PRETTY BALLERINAS專門店地址:
中環IFC3樓3012舖
銅鑼灣皇室堡地下G22號舖


(p.s. 到店那天突然水腫得好緊要,所以只好請朋友替我留下試穿照片,謝謝你喲!!)

<試用及相關資料由品牌提供> 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆

你的支持就是我的鼓勵,希望你能給我一個LIKE 喲~~
請多多指教喲~
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...