2015年10月28日 星期三

湊B日記 - 疑似可怕的猛長期之安撫奶咀萬歲!!

Day 22

婚後分享,陀B日記都完全未動工,突然間直跳入湊B日記,同意外懷孕及緊急開刀嘅情况一樣,人生就係如此殺我一個措手不及,哈哈!

睇嚟之後出blog應該都係會毫無pattern咁亂出架啦~~最唔like咁樣,我想順序出呀 haha

介紹番,我係魚少,初次見面,多多指教!

入正題先~

魚少呢幾晚半夜唔知發生咩事,明明食飽食到瞓著,已經俾佢瞓係心口一陣,熟睡先落床,點知落床半個鐘都無就狂喊。而佢狂喊就只係得一個原因,要。食。奶!
如是者,就開始左每次餵半個鐘,然後瞓半個鐘,狂喊,再食半個鐘,好似食藥咁食奶嘅pattern, 而我就更加無覺好瞓。。。

連續三晚半夜頂足兩個幾三個鐘唔瞓餵奶,而到差唔多6點就轉手交俾公公婆婆,亦成功令個衰仔呃到餵奶樽。。。郁下就餵40ml,大前提係佢已經食左兩個鐘。。。點都係飽嘅。。咁真係好難追奶呀。。。唉。。。

咁搞法真係唔係路。。。

結果,係今晚老公再問,會唔會試下俾奶咀? 本來都唔太想嘅我都開始考慮。(原先驚佢會分唔清乳頭同奶咀所以唔敢俾)

但見佢一放低就喊,真係於心不忍。

係連續幾晚狂扭(抱住) 瞓之下,我個仔終於同奶咀做咗好朋友了!!! 安撫奶咀萬歲!!

仲要識得用手頂住,驚個奶咀跌呢~~~ 叻仔!!!


但另一個問題出現啦。。。係咪可以俾佢食奶咀食成晚架?


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆

你的支持就是我的鼓勵,希望你能給我一個LIKE 喲~~
請多多指教喲~
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...