2019年3月19日 星期二

B.Duck Baby x鴻星首度合作推出百日宴!

近年 B.Duck 愈來愈多搞作,實在是 B.Duck fans的福音!

近期見過最開心的新搞作,是B.Duck Baby跟鴻星首度合作推出百日宴!


新手爸媽舉辦百日宴又多一個選擇!

在頭幾個月湊初生真的很手忙腳亂,又睡不夠。舉行百日宴是一件開心事,但找場地、佈置,又會加添忙碌!而全線鴻星中菜及星薈都設有B.Duck Baby的主題的百日宴,場地佈置、打卡影相位全部都見到B.Duck Baby,最頭痛的場地佈置交由專人搞,絕對係幫到手,忙到一頭煙的新手爸媽可專心辦其他事!



百日宴菜式共有8道,翅、蝦、魚、雞全部都有, 最可愛的一道菜叫「小鴨子禾稈冚珍珠」,原來就是乳豬全體啊,實在太可愛,賓客一定好開心呀!


惠顧2席已經包內場地佈置、BB肖像菜牌及海報,亦會送B.Duck Baby毛公仔一隻。


Centerpiece亦很可愛呀!

惠顧3席更有candy corner,仲每枱包一支紅酒,好吸引呀!!


謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...