2018年8月6日 星期一

家居小藥商必備✡普利膚去瘀靈啫喱✡

做媽媽後,經常腰酸骨痛、膊頭腫痛。最辛苦是沒時間做運動鍛鍊肌肉,腳部肌肉經常酸軟,本身平衡力已經很差的我,就算在平地上也可以仆倒。
最近朋友送給我一支「普利膚去瘀靈啫喱 」,說效果不錯。


「普利膚去瘀靈啫喱」,英文名是Lonaderm Pain Relieving Gel,讓我知道它除去瘀外,更有舒緩痛楚功能。
台灣製造,大人小朋友用都可以。
主治下列各種症狀:
消腫、鎮痛、抗炎;
跌打損傷,瘀青;
撞傷、拉傷、扭傷等運動創傷;
抽筋、頸部僵硬、背痛;及
促進血液循環,消除瘀腫。
功效多多,是家中小藥盒必備的藥膏。

透明的、呈水狀啫喱


一推開就像水一樣很易俾皮膚吸收。


塗後打圈按摩更可用熱力將成份慢慢滲透。用後膝蓋酸痛明顯減少,適合我這經常抱著30磅(的孩子)周圍行,令膝頭常常受壓的人。


朋友說小孩也可用,大吉利是下次撞瘀,也可用得著!


萬寧及各大藥房有售
普利膚去瘀靈啫喱
https://www.lonaderm.com.hk/products.html#lonaderm2

謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...