2017年3月24日 星期五

一星味緣:滋味無窮

話說逸東軒摘星後,話食話食終於都唻食。
食一次,講3日~因為真係好好味~



食中菜,甫坐下必上小食,但逸東軒上的不是普通花生。而是心機作的琥珀合核、脆腰果及炸魚干,好想不停encore食到跑。


(相機不聽話, out focus了...唯有post2張....)


燒味雙拼


第一點要點的是燒味:叉燒拼脆皮燒腩仔。燒味做得好吃,貴也是值得的。
叉燒肥瘦適中,肉質鬆化、很juicy,愛吃叉燒的我有福了。燒腩仔選上半肥瘦的部位,皮燒得香脆,不錯不錯!

芥末雲耳海蜇頭


爽口的海蜇頭,加上微辣芥末,非常清爽的開胃前菜。

花膠杏汁燉白肺

飯前先來碗湯,點上的是招牌菜「花膠杏汁燉白肺」(不過其實去到邊我都會訂杏汁豬肺湯,屋企唔會煲嘛,咁麻煩HAHA)杏汁豬肺湯本身是心機菜,加入花膠、雞腳,更要控制好火喉,不然會太黏口。以雞湯做底、用料足,加入花膠、雞腳及豬肺,滋補養顏。

二弄玻璃蝦球

兩種煮法,咕嚕蝦球及油泡蝦球,用上新鮮大蝦,爽脆彈牙,兼且啖啖肉,每款食一隻已夠喉。咕嚕蝦球酸甜醒胃、油泡蝦球淨食或點上蝦膏一齊食也很不錯。



砂窩和味銀絲蟶子皇


平常食蟶子皇都是蒸或炒,這道菜特別用上啫啫雞的煮法,別有一番風味。
蟶子皇煮得剛好,不會過老,鮮味十足。(而且份量還很多HAHA
下面墊滿盡吸蟶子皇及醬汁的粉絲,粉絲非常惹味,炒得乾身,就只是吃粉絲都飽了!

整晚下來,不論食物質素還是service都令我非常滿足!

雖說貴精不貴多,但下一次要跟多點朋友來,點多幾樣餸!

逸東軒

佐敦彌敦道380號香港逸東酒店B2

謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...