2017年3月23日 星期四

天然低糖★Naturel有機龍舌蘭糖漿★ 一起減糖吧!

做媽媽後,才知道小朋友不應攝入太多糖份,血糖跟胰島素的高低有密切關係,食得太甜會hyper,更有機會出現情緒波動、過動等行為。

樂樂還小,雖然過度攝入糖份機會不多。但他已經跟我們食大人飯了,所以煮餸時都要盡量輕手。

但除了小朋友外,大人也要多多注意。湊仔經常食無定時,我現在都比坐月時肥了不少……
除了做多些運動外(跟電兔樂樂去放電),也要從健康飲食入手。

近期煮飯時,不時也用Naturel有機龍舌蘭糖漿作調味,可以減少用白砂糖。


已放在(好亂的)廚房,方便隨手就用~


龍舌蘭最多人識是因為它是酒,但原來這天然植物還有其他用途。

天然龍舌蘭糖漿的但糖份較砂糖低,但甜味比普通砂糖高25% (所以可減少糖漿,減少吸收呀~)。升糖指數只有27,很低喲~ 碳水化合物含量也較低,不會令血糖突然升高,影響情緒,也很適合糖尿病患者食用。

媽媽用就更不用擔心,Naturel有機龍舌蘭糖漿達到95%有機成份,獲美國農業部(USDA)認證。純天然有機製造,不含任何化學物質或殺蟲劑,無基因改造,成份是100%龍舌蘭。令媽媽非常放心!另外,更是無麩質食品,不擔心引起敏感。

媽媽邊湊仔邊煮飯當然要快~

最近用Naturel有機龍舌蘭糖漿煮餸也非常快手。沒時間煮心機菜,所以凍肉都是我的好朋友()
先買來急凍雞球,放在室溫解凍。加入牛油,中火煎熟及煎香。煎到脆脆地就OK~~


上碟前轉細火,直接倒入有機龍舌蘭糖漿,兜勻、令每塊雞球都沾上糖漿即可!


老公表示味道不錯~~ 


甜度屬清新,不會過甜、亦不會肥膩。


(唻緊去BBQ,我會帶埋去~~~HAHA


成餐飯1個鐘搞掂~~

冬菇早一晚浸定、湯就洗好由得佢滾,真係落手煮都係大概半個鐘。又健康、又方便、又快手!

食完飯就可以同樂樂玩啦~~


是咪媽媽必備!

銷售點:
O’FARM
WATSONSMALL
源生坊

謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...