2016年12月30日 星期五

簡便易約 上門服務推介 ❤HelloToby.com❤

新一年將至,過去15個月湊仔湊到殘哂。。。決定好好寵愛自己!最想做的就是差不多2年沒弄過的 ★Gel甲 ★!!! 
話說,最後一次整gel甲,就是結婚前,見到對手咁靚,人都開心哂!



然後就懷孕了,之後就一直忙著湊仔.....連剪指甲的時間也沒有.... = =
現在忙著執屋同湊仔,實在調不出時間外出...



索性安排一次上門美甲,因想做Gel甲及指甲護理呀~見朋友之前預約上門做家居服務很方便,這次試試看約上門做美甲看看。


而預約上門的就是這個新網頁 HelloToby.com, 




它是一站式網上服務平台,答幾條問題,就可幫你找最適合你的服務。絕對是大忙人的好幫手!
HelloToby.com 有多個服務範疇,而我這次找的就是上門美甲服務。原因是 ★非常方便 ★。

用法好簡單,在menu上選想要的服務。
我要找的❤美甲服務❤就在「健美 - 修甲美甲」那兒。



按照問題,因應自己的要求回答。再揀選「專家需要上門提供服務」




留下個人資料及聯絡方法。

之後亦可查看自己的記錄。







配對成功後,(時間都算快,幾個鐘左右)就收到有關報價,仲收到4份可慢慢挑選




想對美甲師了解更多,可睇報價者的profile,了解他們的作風及最重要的**其他用家評價**
最後我選了我的心水美甲師,最方便的是可直接跟他聯絡。


修甲後直接付款給美甲師,Hellotoby只做轉介,不是中介,並不會收我費用。
一路以為會好貴,原來不會。Hellotoby所轉介的美甲師的價位都是中位數,更可按照自己心水挑選。
之前一直沒想過約上門做gel甲是這麼方便快捷又簡單。最最最緊要的是我不用大海撈針,在google或討論區盲search。


這位美甲師些網站推薦的美甲師喲~~


下一次,我還想試拎facial, 報堂,亦會介紹朋友在這裡找陪月呢!

新一年又可以用靚靚心情跟指甲見人啦~



謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
www.facebook.com/JudysWonderland
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
更多的平台~ ^^★Blogspot★The Ztyle★Beauty Life★Beauty Exchange★She Blog★U Blog★靚太Club★Elle Blog★WeShare★Salad Blog★

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...