2016年12月15日 星期四

好乾呀!冷峰又殺到 大人小朋友齊齊護膚

雖然香港的凍天不太冷,但皮膚已率先投訴,變得乾乾的爆拆、倒刺、甩皮等等問題已經出現。
連我那最憎塗CREAM的老公也主動問我拿lotion,(是的,他依然不肯用他口中很油的CREAM),可想而知有幾乾燥

皮膚乾,除了缺水外,經常接觸冷氣、天氣轉變及清潔用品也會變得脆弱。
所以補水的同時,亦要補油,提升皮膚自癒能力,回復健康。
最近在用的,就是made in Japen100%日本健馬油($138)

無添加的100%日本健馬油溫柔滋潤,是100%日本國產純正馬油。不含藥性、色素、防腐劑、無香料、無合成色素、無酒精,低敏度,適合任何肌膚,孕婦、嬰兒及長者都適用。更好的是,全身肌膚甚至頭髮亦可使用。

用上像布甸樽的樽仔,細細樽亦方便帶去旅行,甚至出街時急救用。


打開後是滿滿的、像蠟的馬油,(第一次用馬油產品,不知道其他是什麼質地呢~)


100%日本健馬油是乳霜質地,延展性很好,含有豐富不飽和脂肪酸,滋潤得來卻沒有油膩感

用上少量已可塗滿樂樂的小面。

最愛它的瞬速吸收,用在「扭身扭勢」的樂樂身上亦好方便。


塗在樂樂的臉幾天皮膚已變回滑溜了,之前它的皮膚紅紅的,看著也心痛。用上後,皮膚得到滋潤保濕,補水同時修護,提升皮膚自癒能力,防止乾燥爆裂。

又再凍了,今晚幫自己厚敷先~

售賣點: 萬寧 及 DB-Beauty 網上商店


<產品由品牌提供>

 謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...