2019年8月26日 星期一

居家必備★虎標萬金油


雖然「虎標萬金油」難免給人老土的印象(),但對我來說,是「安心」的印象。
百年信譽品牌,以漢方宮庭古藥為源,亦是出名的鎮痛專家!



自從搬離娘家之後,有時撞傷、紅腫都想拿「虎標萬金油」來用,可惜找不到()。最近經過萬寧,索性入手!



含有不少天然草本成份,樟腦、薄荷、玉樹油、丁香油,有強力抗菌、消腫、消炎止痛等等通通有效!我這一瓶有肉桂成份,可促進血液循環,有效舒緩肌肉疼痛。





對喲,可以用來按摩呀!想不到吧!小時候只用它來對付蚊叮蟲咬、撞瘀真的是看輕它了!


最近膊頭痛得要命,睡覺前用少少慢慢按摩,睡覺時也舒服一點呀!而且大人及小朋友也可以安心使用!(示範圖,睡前按摩的相當然是沒有啦,痛到傻哪有心情拍美美的相HAHA) 按完後真的舒服了不少!





現時已經超過100個國家銷售,在香港買聽聞是便宜一點,怪不得給旅客一箱箱掃走了!


另外,我還有個小秘技,在家時會打開樽蓋,有驅蚊作用喲~

比起要點香薰,無煙無火更安心呀!




這瓶是最少的SIZE,放在家中看門口~如果懶不想按摩,我會買虎標鎮痛藥布喲~

了解更多:https://www.tigerbalm.com.hk/tigerbalmclassic



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~








沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...