2017年11月23日 星期四

北歐瑞典設計★Sudio TRE★運動藍芽耳機

踏入11月,又係我頭痕買禮物俾老公嘅時候。
藍芽耳機係老公每日坐長途車番工放工嘅好朋友,而佢近排努力練跑,所以決定送防水防汗嘅藍芽耳機。


睇中嘅,係北歐瑞典設計、唻自斯德哥爾摩嘅Sudio耳機。


Sudio嘅設計簡約而創新,每一個細節都有著手做工藝巧思。

最重要容易襯衫!設計中性,無論我(偷)戴定老公戴,都好似襯。





隨耳機送上嘅真皮袋仔亦好靚仔,而且可延長耳機使用壽命,唔怕左塞右塞,整到條線。


配件齊全,唔駛再煩要買其他配件。


最開心嘅係,Sudio三款無線耳機價錢更大眾化,$800都唔駛嘅價錢就可以享受到靚聲!


睇咗咁多款Sudio耳機,決定入手Sudio TRE。

TRE 專為熱愛運動型嘅你而設計,佢嘅“入耳式”設計做運動時唔怕跌出唻,老公可以安心跑步。




佢嘅防水防汗設計,唔怕出得汗多整壞機。
(話說老公之前做運動爆汗時整壞過個MIC ,每次打俾佢時都好似係水底咁....)
所以用Sudio我就非常安心。

老公表示戴住唻跑步,音色好聽之餘,亦唔怕隨時甩出唻,戴得好舒服!
另外佢最buy係10分鐘快速充電功能,每晚差電差一陣,第2日又可以聽全日!


係sudio官網訂購亦非常方便,SF送到指定地址!

想入手嘅話,用我嘅折扣代碼 Pinkgift,享有官網商品85折優惠,更有FREE gift packaging(價值30 蚊)! 

記住要去Sudio HK/Macau官網購買呀 www.sudiosweden.com/hk,  活動時間會於Gift box送罄時結束喔


FREE gift packaging仲好靚呀!



Ig專頁: https://www.instagram.com/sudio

謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...