2017年10月28日 星期六

香港貿發局香港國際秋季燈飾展💡打造智能家居

最近有意搬屋,咁啱有香港貿發局香港國際秋季燈飾展(秋燈展)係香港會議展覽中心舉行,去偷師一下。


今次展覽,貿發局更提供現場免費print相服務,將照片上載Instagram並hagtag燈飾展,就可以免費列印照片呢!

智能家居興起,今次睇咗2個關於智能家電嘅booth,了解咗更多。

曼佳美



先去睇曼佳美®熒智®ZB智能照明方案。


只需一個app,就可遙控家中各個照明系統。 升級版本支援Amazon Alexa語音指令系統互動。家中每位都可以智能裝置用作無線遙控器,又或向Alexa發出語音指令去控制照明產品。 喺屋企開關電燈、調節光暗或者場景設置都非常方便。 聲控開關非常方便,唯一有少少麻煩嘅就係家中長者未必用到。

睇完國際大牌子嘅系統當然唔少得本土品牌。

Yoswit

Yoswit嘅智能照明控制開關,無需額外安裝,一換一咁樣取代傳統電燈開關,非常方便!除咗可以控制照明系統外,仲可以控制電動窗簾,最啱我呢啲懶人,朝早開咗個窗簾就可以叫醒個仔。燈掣更有多款顏色選擇,切合每位用家需要同家中設計!

不過就未有聲控,主要靠app控制。

Sim Lighting Design Company Limited



好多時燈光設計影響家中設計,想特別d可以揀呢一款獲取多個設計獎項,全球首創嘅縲旋燈絲LED 電燈膽。 外型同鎢絲燈膽一樣, 實則係LED, 幾慳電又靚仔!



另外仲有轉色嘅燈膽,同其他轉色燈膽唔一樣嘅係喺“鎢絲”度轉色,非常靚仔,好過會轉嘅,好似DISCO LIGHT咁。

Shun Sze International Limited
最後仲發現咗由細到大嘅一個謎絲,就係點解戶外嘅聖誕燈飾就算落大雨都唔會燒著,就係用上防水燈。




呢個公司包辦在全港8成9嘅戶外燈飾~


同埋原來個燈泡都幾細喎。
第19屆香港國際秋季燈飾展
日期:10月27至30日
時間:9:30 - 19:00 (10/30至16:00)
地點:香港會議展覽中心
網址:http://www.hktdc.com/fair/hklightingfairae-tc

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...