2017年1月16日 星期一

牛魔王初遇牛魔塔!


B後,最愛的打邊爐飯局變成「百日一次」的約會,所以只考慮高質/好味/性價比高的打邊爐店!這次跟朋友們來到九龍城一試「龍城金記火鍋飯店」,果然不負我的期待!

湯底有多款,最後選了滋陰的蟲草雞鍋及胡椒豬骨鍋雙拼。


打邊爐前飲湯是常識吧!蟲草雞湯清甜,雞件很滑;胡椒豬骨有很多大舊豬骨,沒有偷工減料,正呀!

另外欣賞的是鍋的設計,真的有分紅海的效果HAHA

正式開動前先來點刺身吧!
象拔蚌刺身是我每次必點的~


份量算多,4個人食每人食到好多~肉質爽口,非常鮮甜!
生牛肉刺身




賣相不錯,肥瘦適中,肉質嫩滑。點上自家製泰式辣汁,很醒胃。不過牛味比想像較淡。HAHA~

之後就上牛魔塔,單是賣相已好正!

3層共有6款肉,分別是牛腩、安格斯牛柳粒、滑牛、牛舌、特級手切肥牛、金錢展,一次過食勻最好吃的牛肉部位,色澤鮮紅,一看就知道是靚牛!
個人最愛是特級手切肥牛,然後是牛柳粒及牛舌!
特級手切肥牛的牛味非常濃郁,胭脂牛肉粒嫩嫩的,最估不到的是牛舌,平常吃燒牛舌多,原來灼熟的也不錯!

手打五寶丸是多人打邊爐的抵食之選,包括蝦丸、牛丸、墨魚丸、豬肉丸及鯪魚丸。新鮮、味道好,穩陣之選!

最後當然不少得海鮮!
新鮮龍蝦仔,開邊直接灼來食。龍蝦膏令人口水直流,肉質彈牙,鮮味十足,每人半隻啖啖肉豪食!


第一次打邊爐食馬刀貝,新鮮即開邊,可惜因為開左邊,灼的時間要控制的很好,變得不特別了。



但整體來說也是好食的,坐得舒服,服務周到!下次會再來!

龍城金記火鍋飯店
九龍城南角道71

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...