2015年7月2日 星期四

演技爆發的一天❤香港特麗愛3D美術館❤

香港的旅遊景點大多被旅行團攻陷,放假想跟家人出外玩玩便要找一些新興的景點!而且重點是要有冷氣,今年太熱了!
最近朋友說山頂廣場開了❤香港特麗愛3D美術館❤,決定跟媽媽、老公、妹妹、妹夫及可愛的姨甥去玩~帶BB去玩3D館一定很過癮~哈哈~


❤香港特麗愛3D美術館❤位於山頂廣場的3/F,在麥當勞及COACH那邊的扶手電梯直上,穿過空中花園就是了,由地面上去慢慢行都不用10分鐘。

想玩得更盡興,建議以下幾點喲:
1)      最緊要人多:4個或以上較好,一來可互換POST(及互拍),鬼主意同動作都會多人點
2)      影帝/影后上身:別隱藏演技,盡情演吧!
3)      放膽盡情玩:瞓身、趴地、誇張表情少不了!

在門口先跟這幅著名的「畫」拍個照,姨甥也來擺POST~~~~
(對她來說,這是代表「可愛」的POST~)


館內共有5個主題,大量錯視畫作及展品能讓你大展身手,剛好我們幾個都係慣性影帝/影后上身,跟媽媽一起玩,笑死媽媽了!

大肚婆粗身大細,過河要小心點呀!



這個傻妹見我地係呢個影玩咗好耐,係咁亂入要影相,哈哈哈~~


這對翼是必影景點,好美呢!



也跟老公及肚裡的BB拍下了美美的照片呢!


 到每一個位都想捉住姨甥影生,細細粒放係大PROPS前真的好可愛~~



 這個又是另一考驗演技之位,對於我的浮誇老公來說是EASY JOB一件~


媽媽也交足戲呀~~

姨甥見我地勁投入,坐在地上不肯走要一起拍,那就來張「正常」angle 照吧~哈哈哈!!


這個是每到一個錯視館都是必影的~
老婆及BB表示:以後D家務都係你做!!哈哈哈哈~~


無得去旅行,坐下船、跳下傘、曬下太陽,扮下自己去咗外地~





跟BB說,你都要交戲呀~



我老公每次去3D館都會影帝上身,笑到我肚痛!










玩咗咁耐,我最鍾意呢張~~~全家人都交足戲呀!!媽媽最投入~~



我地互拍、互換POST,足足玩咗兩個鐘~
姨甥好俾面的玩完先午睡,媽媽也玩得很盡興!


下一次,要帶埋爸爸、家姐姐夫,我地8個大人2BB要一齊玩多次! 

營業時間 : 10AM-10PM,全年無休
門票價格
- 成人(12-64): HK$ 150
- 小童(3-11): HK$ 100
- 長者(65 以上): HK$ 100


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆

www.facebook.com/JudysWonderland 
你的支持就是我的鼓勵,希望你能給我一個LIKE 喲~~
請多多指教喲~
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1 則留言:

  1. Dear TCM,

    Thanks for your message and it's fine to me to share my photo at you blog. if would be great if you could share the link to me afterward. thanks so much!
    Judy

    回覆刪除

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...