2017年3月1日 星期三

天然❤香港製造❤補濕納米防曬日霜

大概是在樂樂出世後開始,



(攝於樂樂半歲大)

由每日堅持化妝先落樓,變到只塗防曬就出街見人 XDDD 

(攝於樂樂17個月大)

所以,防曬日霜的使用率及完成度很高!

最近在用JaneClare「補濕納米防曬日霜」(HK$398/50ml),用後感很不錯!



JaneClare是香港品牌,「全天然,無污染」的護膚品在香港的無菌生產廠房新鮮製造,無添加任何化學防腐劑。運用中西醫學精髓,將天然中藥配合西方皮膚滲透科技而成。

「補濕納米防曬日霜」以香港晨曦島原棵蘆薈製造,有效抵擋日曬傷害,同時保濕修護。不含有害化學防曬成份,包括常見的Retinyl Palmitate, Oxybenzone, Avobenzone 等。以成份天然如芹菜和大豆抵禦紫外線。其他成份都是來自植物,如仙人掌、青瓜、銀杏、西柚、金縷梅、馬尾草、甜杏仁油等等,可抵抗日曬之外,亦可達到緊緻抗皺及滋養修護的功效。

使用方法簡單,取約珍珠大小分量即可。每隔數小時,補塗一次,那就全日抵抗紫外光。



質地非常輕盈透薄,有點像lotion,易於推開亦很快被皮膚吸收。



聞起來有淡淡香氣,無論嗅覺或皮膚都感到非常舒服,用後皮膚沒有繃緊的感覺。




當作make up base用,亦不會揉出擦膠碎。




成份天然,適用於孕婦及兒童。一支就可用在我及樂樂面上,非常方便。
誠意推介給媽媽們!


Official Websitehttp://www.janeclare.com.hk/


 謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...