2017年3月21日 星期二

🌸著數分享🌸8度海逸酒店 X SKINFOOD 清新柚子下午茶

8度海逸酒店的BUFFET 一向深得我心~
原來pool side lounge 的下午茶也非常不錯呀!!!

期間限定嘅「8度海逸酒店 X SKINFOOD 清新柚子下午茶」,令我眼前一亮呀!
價錢平、好味道、仲有SKINFOOD SKINCARE~非常抵!!


下午茶具備鹹甜點,非常豐富~ 以TEA SET常見的三層架盛載,方便拿取。以芒果及柚子做主打,賣相吸引~

頂層是海逸的皇牌芒果拿破崙 及 柚子楊枝甘露凍。


皇牌芒果拿破崙是無得彈的,鮮甜芒果肉配上吉士忌廉、酥皮香脆鬆化。很滋味!

中層是柚子閃電泡芙 及 黑糖軟芝士餅。


柚子閃電泡芙賣相吸引~黑糖軟芝士餅卻不是我杯茶HAHA (因我不吃CHEESE CAKE~)

底層是柚子日式墨魚嘴串燒 及 柚子蜜糖香烤單骨雞翼。

大愛柚子蜜糖香烤單骨雞翼呀~~即點即製,所以先吃鹹點才是正確呀!
清新香甜的單骨雞翼,吃起來也方便。好想再另外ORDER~~~~~ 不知可否單點呢~

喝一口蜂蜜柚子茶,順一順喉~


另外還有迷你蟹肉撻、柚子嫩雞三文治、柚子鮮蝦泰式沙律及黑糖水信玄餅。一定夠飽!

 最開心是有水信玄餅,我是第一次吃的喲~~哈哈~



TEA SET更有SKINFOOD皇牌禮品~~


實在是非常抵呀!!

eshop訂更享7折價$118,快d book! 做到3月尾呀~



 謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...